Hittade svaret på din instagramSå jäkla snygg! Hur fick du tag på tavlan, fick lov att köpa SRP:n separat?
Hur håller sig vattentätheten efter att man öppnat upp dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade svaret på din instagramSå jäkla snygg! Hur fick du tag på tavlan, fick lov att köpa SRP:n separat?
Vad är det för band?
CrafterblueVad är det för band?
Tack!Crafterblue
Finns i lite olika färger och för både skx och turtle modellerna .
Min ligger för närvarande på + 4,8s per dag. Men det är med täta mätningar. Skall se om jag kan hålla mig en hel vecka till nästa mätning.Ni som har en SKX007, hur bra håller era klockor tiden? Min håller tiden sådär, saktar sig cirka 15/s varje dag.
Ni som har en SKX007, hur bra håller era klockor tiden? Min håller tiden sådär, saktar sig cirka 15/s varje dag.
Kolla in Zuludiver-banden på Watchgecko. Klar favorit just nu.Nån som kan tipsa om ett fint Nato/Zulu till 007? Svart eller grönt! Läder är också intressant![]()
I vanliga fall -30 s/d.Ni som har en SKX007, hur bra håller era klockor tiden? Min håller tiden sådär, saktar sig cirka 15/s varje dag.
Snyggt! Är det där en vanlig skx?
Det är en SKX007 med fejk-blekt insert. I övrigt en vanlig SKX.Snyggt! Är det där en vanlig skx?
Ni som har en SKX007, hur bra håller era klockor tiden? Min håller tiden sådär, saktar sig cirka 15/s varje dag.
Tack @MARTINOV.Fet bild, och riktigt snygg strap, varifrån kommer det? Bygger lite på höjden antar jag?
Så jävla bra kombo, skitsnyggtTestade 007an på ndcstrap från jackostrap