Hej. Den är tyvärr redan såld : )Hojta om du säljer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej. Den är tyvärr redan såld : )Hojta om du säljer?
Kreativ lösning måste jag säga, blev snyggt!Fick lite feeling och körde hela bezeln ett varv i diskmaskinen, sen 45 minuter i en blandning av maskindismedel och Vanish med förhoppning om en lite mer världsvan look. Inledde m en försiktig polering m stålull. Blev nöjd m resultatet. En före och en efter bild.
Tack, man tar vad man harKreativ lösning måste jag säga, blev snyggt!
Fick lite feeling och körde hela bezeln ett varv i diskmaskinen, sen 45 minuter i en blandning av maskindismedel och Vanish med förhoppning om en lite mer världsvan look. Inledde m en försiktig polering m stålull. Blev nöjd m resultatet. En före och en efter bild.
B
Nu kliar det i fingrarna igen. Vad tycker folket om den här inserten m submariner look? Har inte monterat den än, ligger bara på klockan (lyckades även tappa inserten i stengolvet så den gick sönder, men har en ny på väg på posten ) Svart är aldrig fel, men gillar ju min maskindiskade insert här ovan också Blir verkligen två olika klockor.Fick lite feeling och körde hela bezeln ett varv i diskmaskinen, sen 45 minuter i en blandning av maskindismedel och Vanish med förhoppning om en lite mer världsvan look. Inledde m en försiktig polering m stålull. Blev nöjd m resultatet. En före och en efter bild.
Nu kliar det i fingrarna igen. Vad tycker folket om den här inserten m submariner look? Har inte monterat den än, ligger bara på klockan (lyckades även tappa inserten i stengolvet så den gick sönder, men har en ny på väg på posten ) Svart är aldrig fel, men gillar ju min maskindiskade insert här ovan också Blir verkligen två olika klockor.
Tack, håller nog med. Den grå/röda känns lite personligare också.Ser bra ut men gillar den första bättre, riktigt schysst!
Jag skulle kosta på den ett nytt urverk. Man kan inte mäta glädje i pengar, ha ha!
Den kostade inte mycket, länken rasslar som satan och den kan inte hålla tiden. Tappar säkert 20 min om dagen. Rätt usel på ganska mycket. Men den där lilla jäveln ändå. Suttit på armen varje dag i ett år. Ångrar jag det? Ja lite. Kommer den sitta där ett år till? Kanske.
Haha ja den förtjänar verkligen ett nytt urverk men helt ärligt... Jag skiter lite i om den går helt rätt, jag är ändå alltid senJag skulle kosta på den ett nytt urverk. Man kan inte mäta glädje i pengar, ha ha!
Riktigt fin den där. Letar efter en exakt likadan. Hör av dig om du får för dig att sälja!Min favoritt Seiko: SKX013.
Jag skulle kunna prova att rucka också men vem orkar. Inte jag i alla fall.Den förtjänar helt klart ett nytt urverk. Min SKX tappar 7sek/dygn
Takk. Er det ikke mange nye SKX013 til salgs? Var mange i sommer når jeg sjekket.Riktigt fin den där. Letar efter en exakt likadan. Hör av dig om du får för dig att sälja
Nä tyvärr, verkar vara dålig timing just nu, många som letar och få till salu.Takk. Er det ikke mange nye SKX013 til salgs? Var mange i sommer når jeg sjekket.
Var riktigt nära på att köpa den ist! Bra köp!Julklapp