https://klocksnack.se/threads/isofrane-vs-obris-morgan.35653/Vart har ni köpt era gummiband? Har ni några bra tips? Är sugen på en mörk blå till sommaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/threads/isofrane-vs-obris-morgan.35653/Vart har ni köpt era gummiband? Har ni några bra tips? Är sugen på en mörk blå till sommaren
Mitt strå till stacken!
Bör vara en SKX007K2vad heter denna modell. Mkt fiin
Grattis!
Då har paketet från Singapore landat!
Ska i sinom tid ge mig på att byta lite armband så snart såren har läkt efter bandstiftet som jag fick dra ut ur fingret efter förkortning av länken.
Behöver du verkligen en skalpell ?
Då har paketet från Singapore landat!
Ska i sinom tid ge mig på att byta lite armband så snart såren har läkt efter bandstiftet som jag fick dra ut ur fingret efter förkortning av länken.
Grattis!
(För övrigt, hur lyckas man få ett bandstift att fastna i fingret?)
Grattis!
(För övrigt, hur lyckas man få ett bandstift att fastna i fingret?)
Det finns redan en sådan tråd i hemslöjdsdelen. Armband och länkar heter den, skapad av mig.Kan inte någon av er eller yonsson lägga upp en lite guide för hur man på smidigast sätt byter band? En instruktionsfilm för Dummies.
Jag tror min bandbytartaktik skulle få många att må illa här (är väl inte jättebrydd om det blir repor på undersidan kan man säga).Kan inte någon av er eller yonsson lägga upp en lite guide för hur man på smidigast sätt byter band? En instruktionsfilm för Dummies.
Några man lekt lite med, svårt att få till patinan bara...haha
Skönt slitage!
Brun+rost är till salu skicka pm vid intresseÄr den bruna till salu?