lulemarcus
Silver
Snygg bild!009:an ur sin bästa vinkel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg bild!009:an ur sin bästa vinkel?
Tack! Man är ju ingen mästerfotograf men ibland har man litet tur.Snygg bild!
Tyckte den var mästerlig!Tack! Man är ju ingen mästerfotograf men ibland har man litet tur.
En klädsam rodnad infinner sig på mina kinder... ☺Tyckte den var mästerlig!
- Plus att den har gått upp rätt mycket i pris nu.Denna används inte så ofta, men det är ingen mening att sälja den heller för då vill jag bara ha en igen.
Ja, det också!- Plus att den har gått upp rätt mycket i pris nu.
Jag vräker mig in här med min okunnighet och frågar följande: Vad är skillnaden på J och K? Och skiljer något mer än färgen på vridringen på 007 och 009?Denna används inte så ofta, men det är ingen mening att sälja den heller för då vill jag bara ha en igen.
Jag vräker mig in här med min okunnighet och frågar följande: Vad är skillnaden på J och K? Och skiljer något mer än färgen på vridringen på 007 och 009?
Väl mött!
Denna används inte så ofta, men det är ingen mening att sälja den heller för då vill jag bara ha en igen.
Ni som har OEM-jubilee;
Sitter era änd-länkar så här också?
Okej toppen. Var rädd att jag köpt en OEM-länk till skx031 typ. Har nämligen ägt ett antal SKX men aldrig tänkt på att det är så den sitterJa det är så de sitter.
De sitter precis som de ska. Ser bra ut!Ni som har OEM-jubilee;
Sitter era änd-länkar så här också?
- Mjukare än Seiko Dal-P som ser liknande ut (men är väldigt stelt)?Seiko Arnie gummit blev riktigt bra tillsammans med SKX:en
- Mjukare än Seiko Dal-P som ser liknande ut (men är väldigt stelt)?
Heliga treenigheten snyggt!!Tillbaka där tokigheterna en gång började. Fick bli gyllene trippeln med en gång för vem kan välja en liksom
Tack ska du ha! Nostalgin flödar i överflöd, tänk att en så enkel klocka kan vara så speciell ändåHeliga treenigheten snyggt!!
Bra. Jag orkade vänta på svar i 28 minuter, sen pallade jag inte mer.. vilken jäkla hobby det här är ändå…Har bestämt mig för att skaffa en kompis till min 007, så är det någon som sitter på en 009j man vill bli av med så får den gärna höra av sig