Tillbaka på länken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör ett enkelt hundrakronors shark mesh (ebay) på min 009. Helnöjd.Har blivit sugen på att testa ett mesh på skxen. Någon som kör det som kan rekommendera något bra? Watchgecko?
Jag föredrar de på metallänk. Då kommer färgerna fram bäst tycker jag.Testar nåt nytt, pepsiläder från cns! Vilket är ert favoritband till skx009 eller pepsibezel över lag?
Var längesen jag hade min på oysterlänk nu men det är ju väldigt läckert!Jag föredrar de på metallänk. Då kommer färgerna fram bäst tycker jag.
Just nu sitter 009:an faktiskt på ett marinblått bonettogummi. Känns också bra!Var längesen jag hade min på oysterlänk nu men det är ju väldigt läckert!
Nästan alltid eftermarknads länkar till mina seikos, strapcode eller zuludiver.Testar nåt nytt, pepsiläder från cns! Vilket är ert favoritband till skx009 eller pepsibezel över lag?
Blått gummi till den är en favoritJust nu sitter 009:an faktiskt på ett marinblått bonettogummi. Känns också bra!
Testar nåt nytt, pepsiläder från cns! Vilket är ert favoritband till skx009 eller pepsibezel över lag?
Det där var inte så tokigt faktiskt.Testar nåt nytt, pepsiläder från cns! Vilket är ert favoritband till skx009 eller pepsibezel över lag?