Det där är kanske det bästa gummit till skx!Tycker att som "tool watch" går skx utmärkt med ett mjukt gummi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är kanske det bästa gummit till skx!Tycker att som "tool watch" går skx utmärkt med ett mjukt gummi.
Håller med, dock föredrar jag crafter blue gummin.Tycker att som "tool watch" går skx utmärkt med ett mjukt gummi.
Det där är kanske det bästa gummit till skx!
Det känns bra faktiskt. Bättre än originalt Z22 tycker jag.Det där är kanske det bästa gummit till skx!
Det känns bra faktiskt. Bättre än originalt Z22 tycker jag.
Z22:t är snyggt men obekvämt för min del
Z22:t är snyggt men obekvämt för min del
Ha ha, så kan det gå!Var på väg att lägga ut denna, höll den i handen för att kolla skicket och kom helt plötsligt på; den ska inte alls säljas.
Har inte provat med just den tavlan men turtle-tavlorna ska passa rakt av på en skx. Har satt flera turtletavlor i skx-boetter. Tre stycken olika för att vara mer specifik. Det är bara att flytta över de rakt av!
Tack för snabbt svar. Då börjar sökandet efter delarHar inte provat med just den tavlan men turtle-tavlorna ska passa rakt av på en skx. Har satt flera turtletavlor i skx-boetter. Tre stycken olika för att vara mer specifik. Det är bara att flytta över de rakt av!
Jag är också sugen på en klocka med orange urtavla, men har faktiskt funderat på om jag ska nöja mig med en 5kx:en. Den är ju också rätt fin!Min 009 är ensam och behöver en 011 bredvid sig om natten. Har du en finns jag ett pm bort...
Just den modellen ser enligt mig mycket bättre ut i verkligheten är på produktbilderna också. Blev förvånad när jag såg den i butik. Riktigt trevligJag är också sugen på en klocka med orange urtavla, men har faktiskt funderat på om jag ska nöja mig med en 5kx:en. Den är ju också rätt fin!