• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Just den modellen ser enligt mig mycket bättre ut i verkligheten är på produktbilderna också. Blev förvånad när jag såg den i butik. Riktigt trevlig👍🏻
Min upplevelse är att det gäller rätt många modeller från Seiko. Man ser bilder och tycker att de verkar ok, men inte mer. Sen ser man klockan irl och tycker att den gör sig mycket bättre än man förväntat.
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Jag är också sugen på en klocka med orange urtavla, men har faktiskt funderat på om jag ska nöja mig med en 5kx:en. Den är ju också rätt fin!
Screenshot_20211028-083229_Google.jpg
5 sport är onekligen mkt klocka för pengarna 👍 Många kul versioner att välja på också.
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
5 sport är onekligen mkt klocka för pengarna 👍 Många kul versioner att välja på också.
Ja, jag var skeptiskt till den s.k. 5kx:en från början men efter att ha haft den kontroversiella beatmakerversionen (guldfärgad urtavla och pepsivridringsinlägg) så började jag gilla den trots allt. Ok, den är ingen riktig dykarklocka men en kompetent vardagsklocka till ett just pris är den.
 
Senast ändrad:

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Ja, jag var skeptiskt till den s.k. 5kx:en från början men efter att ha haft den kontroversiella beatmakerversionen (guldfärgad urtavla och pepsivridringsinlägg) så började jag gilla den trots allt. Ok, den är ingen riktig dykarkkocka men en kompetent vardagsklocka till ett just pris är den.
Exakt, en kompetent vardagsklocka till ett schyst pris. Men samtidigt tror jag inte målgruppen för 5kx är vi klocknördar utan 5kx är en direkt konkurrent till kalsongmärken som Armani, Gant, Morris, mm.
 
Topp