Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En ny beater i samling?
Nej, det var en bild jag tog tidigare i år. 007:an är sedermera såld. Har bara en 009 kvar i skx-väg.En ny beater i samling?
Du kanske redan fått tag i en, men såg att det fanns en 399 på Blocket nu.Var kan man lättas i Sverige hitta en Skx399?
Tack! Men länken är ej från Seiko, verket är utbytt, bezel också utbytt. Inte mycket kvar till original fabriks Skx…Du kanske redan fått tag i en, men såg att det fanns en 399 på Blocket nu.
Nä, det är klart. Läste att verk och länk var utbytt, men hade ingen aning om bezeln.Tack! Men länken är ej från Seiko, verket är utbytt, bezel också utbytt. Inte mycket kvar till original fabriks Skx…
Står inte i annonsen men jag kan se bezel är utbytt.Nä, det är klart. Läste att verk och länk var utbytt, men hade ingen aning om bezeln.
Ok, jag har ingen större koll på Seiko och visste inte ens att 399 fanns innan jag såg annonsen på Blocket och drog en sökning här. Är det fotot på Blocket som luras, eller är det en blåaktig tavla och bezel?Står inte i annonsen men jag kan se bezel är utbytt.
Tavlan ska vara svart, bezeln/vridningsinlägget ska också vara svart. Nedre texten ska vara orange men har blivit gul pga åldern.Ok, jag har ingen större koll på Seiko och visste inte ens att 399 fanns innan jag såg annonsen på Blocket och drog en sökning här. Är det fotot på Blocket som luras, eller är det en blåaktig tavla och bezel?
Jag rensade lite (lite för mycket) i lådan och saknar min ex 009...
Det känns igen! Är därför det här är min sjätte eller sjunde skx...Jag rensade lite (lite för mycket) i lådan och saknar min ex 009...
Samma härDet känns igen! Är därför det här är min sjätte eller sjunde skx...