Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kommer det sig att du inte gick på den modellanpassade versionen?Hade börjat fundera på att sälja. Kom dock på bättre tankar idag och beställde ett Crafter blue-gummi till den istället.
Beställt ett CB11 idag, inte fått. Det på bilden är ett snyggt men billigt och klibbigt från CNS.Hur kommer det sig att du inte gick på den modellanpassade versionen?
Aah, nuuuu fattar jag, ha ha!Beställt ett CB11 idag, inte fått. Det på bilden är ett snyggt men billigt och klibbigt från CNS.
Snygg matchning tycker jag!Min första skx! Har ägt flertalet seiko’s innan men har dragits åt mindre klockor allt mer och denna 013 är perfekt. Jag fick hem min grail Rolex Explorer 114270 igår och det sjuka är att denna gjorde mig lika glad
ps: jag satt inte på toaletten när jag tog bilden utan badade sonen och insåg att ljuset var bra
Tack Det var det enda Nato’t jag hade liggandes och ville inte använda den rassliga standard länken.Snygg matchning tycker jag!
Sitter också i tankarna pä att beställa ett crafter blue, vart beställde du ditt?Hade börjat fundera på att sälja. Kom dock på bättre tankar idag och beställde ett Crafter blue-gummi till den istället.
Direkt från crafterblue.comSitter också i tankarna pä att beställa ett crafter blue, vart beställde du ditt?
Okej! Har bara sett dom på IG och inte gjort några större efterforskningar. Intressant o veta hur dom upplevs, varierar så sjukt mycket med gummiDirekt från crafterblue.com
Klockmagasinet hade inte det jag ville ha, annars är ju det enklast.
Jag har ett till min sumo och det är nog det bästa gummit jag har. Stabila, ganska tjocka. Inte plaststela men heller inte silikonsladdriga.Okej! Har bara sett dom på IG och inte gjort några större efterforskningar. Intressant o veta hur dom upplevs, varierar så sjukt mycket med gummi
Intressant, de värsta som finns är stenhårda band som får klockan att hoovra över handledenJag har ett till min sumo och det är nog det bästa gummit jag har. Stabila, ganska tjocka. Inte plaststela men heller inte silikonsladdriga.