• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Rootbjörn

Panerai
2-Faktor
image.jpg
Trevlig torsdag!
 

J.TIMEX

Omega
En saknad vän har vaknat en härlig söndag. Nu är det dags igen för Skxen! och göra entré för härliga stunder i trädgården,stranden, träningen,semester, mm. Lyckliga är vi som äger den ultimata klockan som blev en favorit sen första gången jag hade den i min hand. Sex år har gått sen den införskaffades och den är fortfarande lika imponerande. 😍😍😍
 

Bilagor

  • IMG_20220515_095806845_HDR.jpg
    IMG_20220515_095806845_HDR.jpg
    208.5 KB · Visningar: 10
Senast ändrad:

Chuck

Patek
2-Faktor
Tackar, det är skönt att ha något att jaga. Spammar denna men den är bäst för min handled.
A3F6500F-3CF4-4F97-B0CF-23FE8AE6809F.jpeg
Passar dig perfa!
Men måste fråga, vad är det som står i dusch hörnan?
Antingen en grillad kyckling med pilatesboll eller puckelrygg/monster som bockar sig ner , inspekterar vattenkanna?Svårt se men ser lustigt ut 🤔☺️
 
Passar dig perfa!
Men måste fråga, vad är det som står i dusch hörnan?
Antingen en grillad kyckling med pilatesboll eller puckelrygg/monster som bockar sig ner , inspekterar vattenkanna?Svårt se men ser lustigt ut 🤔☺️
Det är ovanför en vedspis. Figuren i hörnet är nån slags vette.

Edit: den syns bara på kort för övrigt
 

JilleS

Breitling
Gjorde misstaget o sålde min första ”riktiga klocka” för ca 2 år sen (fattar fortfarande inte varför) men nu är det åtgärdat.. anlände precis o här i väntan på barnen som tar sig ett dopp 🥶
 

Bilagor

  • E26ACA96-B378-4772-801E-1C7C3591EFB3.jpeg
    E26ACA96-B378-4772-801E-1C7C3591EFB3.jpeg
    414.1 KB · Visningar: 28
Topp