Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket schysst gummiband! Får man fråga var du köpte det?[emoji46]Sommarens dykarkombo.
Vilket schysst gummiband! Får man fråga var du köpte det?[emoji46]
Bidrar med några bilder på min SKX här i samma inlägg.
Tackar! Jag kan dock tipsa om att det inte är riktigt lika brunt och snyggt i verkligheten, det är något "dött" i sin färg tyvärr. Hursomhelst väldigt nöjd!Sjukt snyggt lädernato, får man fråga var du köpt det
och vilken modell det är?
Hej! Min första post här. Tack alla för bildinspirationen i tråden.
Ber om ursäkt för den extremt usla mobilbilden.
Ersatte orginalgummit på min 007a med ett Strapcode Super Oyster ikväll.
Och vilket lyft det blev, som en ny klocka!!
Nästa steg lär bli ett annat bezel insert...
FantastisktEn Lume i kvällskvisten, helt sjukt hur bra allt syns.
Man kan ju alltid ha flera armbandHimla läckra klockor ni har allihopa, har kollat en hel del på dessa modeller och nu är det bara att bestämma sig för ett armband...!
Jo det blir nog länk för min del, bara att hitta ett riktigt snyggt nånstans som går med dessa klockor för som jag förstår det så är det gummi som gäller från "fabrik".Man kan ju alltid ha flera armband
Själv föredrar jag nog länk, både utseende och känsla på handleden.
Vill prova nåt eftermarknadsgummi i framtiden oxå...
Nato/Zulu funkar inte alls. Ser snyggt ut på andra men jag trivs icke med det.
Lycka till med inköpet!
Snygg combo, vart är Natobandet ifrån?
Frukost på balkongen
Från Crown and buckle. Ser nog finare ut på bild än vad det ärSnygg combo, vart är Natobandet ifrån?
Ser snyggt utFrån Crown and buckle. Ser nog finare ut på bild än vad det är