Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SKX033 med rejälare Seikoarmband och Ploprofvisare
Är sugen på att skaffa en röd/blå bezel insert till min 007a. Vet någon om jag kan hitta ett original sådant på eBay eller är det bara aftermarketgrejer som gäller? Är dessa bra isåfall? Tips på säljare? Vore schysst med ett fadat insert att ha till sommaren!
Tack så mycket!! Läste att den har "adhesive backing", vet du om det är något som kan bli ett problem om man sedan vill byta tillbaka till det andra insertet?
snygg klocka, kul å se lite kärlek till SKX03x!!!
har du fler bilder på länken, solida?
Riktigt snygg på Mesh bandet! Vart är det inhandlat?
Riktigt snygg på Mesh bandet! Vart är det inhandlat?
Downsiza...
kommer länken från SKX007/009?Tack! Vet inte om länkdelarna är solida. Skulle gissa på det.
Ok då, ser inte bättre ut på mig med ett par klockor jag har så kanske inte ska säga nåt...Menar du mig? Har väl sett värre proportioner..
Ingen aning. Köpte klockan i det här utförandet av han som kallar sig Yobokies på Timezone bl a.kommer länken från SKX007/009?
Den här tråden är inte bra för mig.
Börjar bli riktigt sugen på en 009 där jag planerar att dränka bezeln i klorin x-antal dagar...
Någon som gjort det som har tips?
Yes och det tipset är att det tar 4-5 min bara ;-)
En riktig vinnarkombo!Hämtade ut min 009 idag!
Blev blått nato på direkt.
Får sommarkänsla.
Glöm inte att posta bilder på resultatet! [emoji2]Hmm... Då kanske det blir ett litet sommarprojekt vid regniga dagar att bleka bezeln och få den lilla rackaren att se sliten och gammal ut!
Glöm inte att posta bilder på resultatet! [emoji2]
Första gången jag ser en skx på mesh! Härligt!Mer mesh.
Passade riktigt bra med det där gummit! Vad är det för gummi?