• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Vilken färg ska man köra på natoband till 009?

Vill inte ha rött/blått utan något diskret enfärgat. Sand kanske? :eek:
Sandfärgat funkar finfint! :)
dsc_0702-jpg.53811


Vill du inte ha ett band som är rött och blått? Eller inte rött eller blått? För jag tycker blått är flott!
seiko-skx009-4-jpg.112729
 
Tog och borstade sidorna på länken oxå. Matchar boetten bättre eftersom jag gått över den sen innan.
Svårt att ta ett rättvisande foto med luren men ser riktigt bra ut irl.

IMG_20150501_112842.JPG


Nu önskar jag mig bara ett seiko-lås oxå...
 
Någon som har slopat Bezel på sin 007/009? Jag vill ha en dykare till sommaren för en billig peng, och SKX-en fits the bill, men jag gillar inte orginalbezelen :dead: Annars får det bli en Orient Ray eller dylikt..
 
Någon som har slopat Bezel på sin 007/009? Jag vill ha en dykare till sommaren för en billig peng, och SKX-en fits the bill, men jag gillar inte orginalbezelen :dead: Annars får det bli en Orient Ray eller dylikt..

Jag har bytt inlägg och det gjorde stor skillnad tycker jag. Känns som en helt annan klocka nästan :)
 
Tillbaka
Topp