Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Häftig bild. Vart var du?Slänger upp den här gamla godingen. En 009a från förra året. Klockan har jag inte kvar. Men har en 007a på väg.
Tack, ja för en gång skull fick man till det. Är usel på wristshots annars. Mont Blanc /Chamonix.Häftig bild. Vart var du?
Kolla här ska du nog hitta något lämpligt: http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/category/12255?page=1Räcker ju med två tidszoner Men du har nog rätt. Helst hade jag velat ha något i stil med den på skx033:an
Det var faktiskt där jag kollade. Finns ju inserts som är lika men ingen som ser ut som den. Den du länkar till är väl en coke variant? Dessutom vill jag slippa prickarna efter 20 min. Får väl leta vidareKolla här ska du nog hitta något lämpligt: http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/category/12255?page=1
Jag la in en bild på ett Cokeinsert i inlägget ovan. Vad är det som inte funkar med ett sådant?Det var faktiskt där jag kollade. Finns ju inserts som är lika men ingen som ser ut som den. Får väl leta vidare
Den är ju inte blå och röd då tycker jag original på 009an är finare.Jag la in en bild på ett Cokeinsert i inlägget ovan. Vad är det som inte funkar med ett sådant?
Då får du köpa 009:ans insert på samma sida! Fast då är det nog bättre att du köper en 009:a (visst har du en 007:a?)Den är ju inte blå och röd då tycker jag original på 009an är finare.
Jo, jag tänkte faktiskt att man kanske skulle köpa en 009a också? Kan ju aldrig ha för många skx. Då kunde man haft en med länk och en utanDå får du köpa 009:ans insert på samma sida! Fast då är det nog bättre att du köper en 009:a (visst har du en 007:a?)
Nu börjar du tänka i rätt banor...Jo, jag tänkte faktiskt att man kanske skulle köpa en 009a också? Kan ju aldrig ha för många skx. Då kunde man haft en med länk och en utan
Haha, du har väl flera också? Av alla klockor jag provat på och haft är det ändå favoriten. Den får hänga med överallt. Skulle den paja är det liksom inte hela världenNu börjar du tänka i rätt banor...
Nej, bara en. Men med alla kombinationer av inserts, bezelringar och band så känns det som jag har massor av SKX:s.Haha, du har väl flera också? Av alla klockor jag provat på och haft är det ändå favoriten. Den får hänga med överallt. Skulle den paja är det liksom inte hela världen
Ja du är ju boven bakom hela obris hysterinNej, bara en. Men med alla kombinationer av inserts, bezelringar och band så känns det som jag har massor av SKX:s.
(Nu är det väl i ärlighetens namn mest bandbyten som gäller)
Du kan inte bara skylla på mig, det fanns en del medbrottslingar där...Ja du är ju boven bakom hela obris hysterin