• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Perfekt jobb för en Skx....Bad av barn.
20150621_191840.jpg

Räcker ju med två tidszoner :) Men du har nog rätt. Helst hade jag velat ha något i stil med den på skx033:an (som på bilden nedan, lånad bild).

f1929a21b200a1fa4a109e3329604df9.jpg

Haha, du har väl flera också? Av alla klockor jag provat på och haft är det ändå favoriten. Den får hänga med överallt. Skulle den paja är det liksom inte hela världen :)
Nej, bara en. Men med alla kombinationer av inserts, bezelringar och band så känns det som jag har massor av SKX:s.:)
(Nu är det väl i ärlighetens namn mest bandbyten som gäller)

Jag har en fråga angående min 007a som jag tänkte fråga er om här! Min vridring (bezel, eller vad man nu vill kalla det) har blivit väldigt trög att vrida. Det går lite upp och ner - ibland rör den sig rätt mjukt men oftast väldigt trögt, och idag VÄLDIGT trögt. Det har varit såhär sen jag köpte den ny. Är det någon som känner igen det här eller vet hur det kan lösas? Kan bli rätt irriterande!:mad:

Har aldrig riktigt tyckt om Seiko men efter ha kollat igenom den här underbara tråden börjar det kittla mig tanken att köpa en skx :D

Tillbaka
Topp