Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var min också i början men det släppte efter ett tag så var lugnFick hem denna igår från creationwatches , första dykarklocka och är otroligt nöjd än så länge ända som drar ner den lite är att kronan är lite trög.
Klara du dig ifrån tull och moms? Är själv sugen på att beställa en nämligen.Fick hem denna igår från creationwatches , första dykarklocka och är otroligt nöjd än så länge ända som drar ner den lite är att kronan är lite trög.
Vid betalningen ja, men enligt en nära vän till mig fick han en faktura hem efter cirka en vecka där han fick betala 150kr för tullen. Kan höra av mig och se om jag får något nästa vecka. Men oavsett så tror jag att du sparar hundringar genom att köpa därifrån.Klara du dig ifrån tull och moms? Är själv sugen på att beställa en nämligen.
Jasså inte mer ändå, är det bara tullavgift då? Hade det varit moms också så borde det vara mer?Det kommer komma en faktura från DHL på cirka 150kr +- någon 20:a, har beställt 5 ggr från creation och blir alltid så. Däremot från watchhubs slapp man det trots dhl leverans.
Blir det fakturan dyrare desto dyrare klocka man köper? Vad tycker du om klockorna du har fått från creationwatches? Fundera nämligen beställa en till för cirka 5k känns som att de är ganska trovärdiga. Har du haft några problem med deras klockor?Det kommer komma en faktura från DHL på cirka 150kr +- någon 20:a, har beställt 5 ggr från creation och blir alltid så. Däremot från watchhubs slapp man det trots dhl leverans.
Två av de klockorna som jag beställt har 2 varit till mig själv (SKX007 och en Orient bambino) övriga har varit 2 st skx007 samt en SSC015P1 till vänner och familj. De klockorna ligger i i prisklassen 1000kr-2000kr och så kan inte riktigt uttala mig om fakturan blir högre beroende på värdet. Enligt tullreglerna så ska det väl vara så men jag har för mig att creationwatches skriver ner värdet på paketet, någon får rätta mig om jag har felBlir det fakturan dyrare desto dyrare klocka man köper? Vad tycker du om klockorna du har fått från creationwatches? Fundera nämligen beställa en till för cirka 5k känns som att de är ganska trovärdiga. Har du haft några problem med deras klockor?
Bra kombo, snyggt!
Tack!Bra kombo, snyggt!
Var köpte du det?Som glad nybörjare lyckades jag repa boettlocket när jag för första gången skulle skruva upp det.
Skulle nämligen fixa borstad finish på boetten men behålla locket polerat för en trevlig kontrast.
Denna fadäs har sedan dess grämt mig sjukt mycket. Idag kom dock ett vadderat kuvert från
Hongkong med det som fick bli lösningen på mitt problem:
Nu ska jag nog kunna sova igen...
Jäklar vad snyggt! Har du bytt tavla eller är det kameran som gör lumen så blå?