Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orange, grå, beige, olivgrön. Några färger som dykare enligt mig rent generellt gör sig schyssta på med nato!
Vill köpa fler natoband men kan inte bestämma mig för vilken färg. Lutar åt en orange!
Det var väldigt fint! Var har du köpt det läderbandet?Gillade inte känslan i Jubilee länken så SKXen fick hamna på ett läderband istället. Mycket bekväm kombo får jag säga.
Tack! Det är ett Fluco Snow Calf köpt från UKwatchstrap.co.ukDet var väldigt fint! Var har du köpt det läderbandet?
Tack, ska kollas upp!Tack! Det är ett Fluco Snow Calf köpt från UKwatchstrap.co.uk
Tack! Det är ett Fluco Snow Calf köpt från UKwatchstrap.co.uk
För 150:- kan man inte önska mer. Det slits nog mer än dyrare varianter men då kan man ju alltid köpa nytt. Väldigt mjukt och skönt läder, perfekt på en beater!Hur är kvaliten? Såg ju bra ut iaf
För 150:- kan man inte önska mer. Det slits nog mer än dyrare varianter men då kan man ju alltid köpa nytt. Väldigt mjukt och skönt läder, perfekt på en beater!
Så lite!Tack!
Tar nog hem något från sidan
Eftersom jag vanligtvis inte följer Seikotrådarna så missade jag att detta har varit dagens snackis i den officiella Seikotråden. Oavsett är @MickeJ Seiko på läder en underbar komboPå tal om Seikodykare på läder. Titta in hos mjleather (@MickeJ här på forumet) på Instagram. Där finns en mycket läcker kombo inlagd idag
Hej!!
Snygg klocka!
Även jag köpte en skx av honom med nh36verk för npn vecka sen!
Planerar lite för den klockan! Var köpte du sumovisarna? Har kollat lite på bukten men inte hitat!
/Martin
Ingen fara!Tack! Ursäkta extremt sent svar. Köpta på cousinsuk.com.
Ingen fara!
Stort tack!
Jag ska shoppa!!
Lethal combo!SKX173 och nattjakt.