Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prova att ställa frågan i den officiella Seikotråden istället. Tror att du har större chans att få svar där.Lite off topic då ingen bild, men har någon koll på vart i Sthlm (så mycket downtown som möjligt) man kan/bör gå för att få en 009:a servad/ruckad (klockan har börjat dra sig något jävulskt)? Eller servar man typiskt sett inte SKX:er p.g.a. det galet låga priset?!
Häftig bild. Vart är du någonstans?
Här har ni min skx i sitt naturliga habitat 30m under ytan!
Häftig bild. Vart är du någonstans?
Härligt. Åkte runt där förra vintern men kom inte så långt ut. Antar att du inte snorklade på 30m djup.Similan islands några mil utanför Thailands västkust, ett ställe jag varmt kan rekommendera!
Kanske dessa? https://www.watchgecko.com/divers-watch-spring-bars-22mm.phpDå var oskulden på bilder tagen
Fick hem mitt shark mesch i dag, tyvärr passade inte original sprintarna och dom som följde med var för tunna för klockan, vet ni var man kan få tag i sprintar som kan passa?
Blir helt annan känsla o klockan, ansåg att den var lite tung på den sladdriga jubileelänkenKör samma kombo idag jag med. Väldigt bekväm som du säger.
Ja jag håller med om att den blir lite topptung på original-länken men på oystret sitter den som en smäck.Blir helt annan känsla o klockan, ansåg att den var lite tung på den sladdriga jubileelänken
Spammar med en bild till på min 007 ver. 2.0
Nytt för ikväll är ett domat safirglas.
Nu är jag nöjd med resultatet och framtida förändringar på detta ex ska inskränka sig till bandbyten.
Chronograph.com (Skx007j4) men det var mest för att jag ville ha j-varianten med oyster och slippa beställa länken separat. Just den kombon verkar dock vara slut för tillfället.OT: Sorry för det. Var köpte ni er SKX? Creationwatches?