• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
DSC01523.JPG
 

Maverick

Omega
Lite off topic då ingen bild, men har någon koll på vart i Sthlm (så mycket downtown som möjligt) man kan/bör gå för att få en 009:a servad/ruckad (klockan har börjat dra sig något jävulskt)? Eller servar man typiskt sett inte SKX:er p.g.a. det galet låga priset?!
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Lite off topic då ingen bild, men har någon koll på vart i Sthlm (så mycket downtown som möjligt) man kan/bör gå för att få en 009:a servad/ruckad (klockan har börjat dra sig något jävulskt)? Eller servar man typiskt sett inte SKX:er p.g.a. det galet låga priset?!
Prova att ställa frågan i den officiella Seikotråden istället. Tror att du har större chans att få svar där.
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Inte lyckats knäppa någon bra utomhusbild på denna än. Mörkt och hällregn...:shifty:
Vill tacka @d@ke som sålde klockan (009:a) vars NH36 verk och krona fick flytta över till denna 007:a (blått var inte min färg).
Funkar väldigt bra :)
DSC_0112.JPG
 

Higgis

Omega
DSC_1653.JPG
Då var oskulden på bilder tagen ;)
Fick hem mitt shark mesch i dag, tyvärr passade inte original sprintarna och dom som följde med var för tunna för klockan, vet ni var man kan få tag i sprintar som kan passa?
 
Spammar med en bild till på min 007 ver. 2.0
Nytt för ikväll är ett domat safirglas.
Nu är jag nöjd med resultatet och framtida förändringar på detta ex ska inskränka sig till bandbyten. :)
DSC_0107.JPG

Hej!!
Snygg klocka!

Även jag köpte en skx av honom med nh36verk för npn vecka sen!

Planerar lite för den klockan! Var köpte du sumovisarna? Har kollat lite på bukten men inte hitat!
/Martin
 
Topp