Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra köp mycket klocka för pengen!Just köpt och jag gillar den skarpt![]()
Eller säljer du bezeln till migJust beställt en coin edge bezel, nu fattas bara en 007/009 att montera den på. Om det är någon som sitter på en extra SKX så är det bara hojta till. Kan utlova många bilder i solnedgång och motljus mot hostlöv här i tråden när jag har mitt ex.![]()
Ja du har rätt. Köpte den mest för att ha som sommarbeater men har på kort tid insett att Seiko gör fina klockor. Dags att kolla lite närmare på övriga sortimentet också.Bra köp mycket klocka för pengen!
Jahdu, just nu känns det som en främmande tanke. Men om min romans för modifierade SKXer nu skulle avta hör jag av migEller säljer du bezeln till mig![]()
Eller så köper du också en direkt från Dave Murphy. Ju fler som köper en, desto högre andel riktigt snygga SKX i tråden.Eller säljer du bezeln till mig![]()
SKXen på Mesh är ju bara så underbart!
Snygga bilder och välkommen till KS!
Blev riktigt snyggt sugen på att testa att moda lite själv.![]()
Bytt till ett silver bezel insert![]()
Blev riktigt snyggt sugen på att testa att moda lite själv.
Schysst mod!En 009a med klorinblekt bezel![]()
Härligt!Jag är nu stolt 009-ägare! Köptes med jubilee men sitter förtilfället på nato. Väntar med spänning på coin edge och endmill.![]()
Hur går ni tillväga när ni flyttar originalinsert till ny bezel? Kan man "återanvända" det gamla limmet eller är det tejp eller nytt lim som gäller?
/Philemon
Härligt! Väntar på både klocka och coin edge bezel. Den som väntar på något gott!Jag är nu stolt 009-ägare! Köptes med jubilee men sitter förtilfället på nato. Väntar med spänning på coin edge och endmill.![]()
Hur går ni tillväga när ni flyttar originalinsert till ny bezel? Kan man "återanvända" det gamla limmet eller är det tejp eller nytt lim som gäller?
/Philemon
Satan. Det har du helt rätt i. Verkar vara chaptern som spökar. Kanske dags att höra av sig till Uret.Härligt!
Nu vill jag inte vara den som är den...men sitter urtavlan snett? Eller kanske chapter ringen i förhållande till tavlan?
Snygg!007 med nato från Obris Morgan.
![]()
Ja, jag betalade 13 USD, och inga kostnader tillkom.Snygg!
Var det verkligen gratis frakt som det verkade på hemsidan?
Tänkte annars beställa från Crown and buckle, ett motsvarande heavy-duty nato (se http://www.gmtminusfive.com/recommended-crown-buckle-heavy-duty-nato) men det där såg ju lika bra ut!
Jag har precis samma problem! Sjukt jobbigt!
Satan. Det har du helt rätt i. Verkar vara chaptern som spökar. Kanske dags att höra av sig till Uret.
//Philemon
Min skx009 lider också av symtomet att "ringen" och bezel inte är helt linjära. Stör mig inte jättemycket men har någon koll på vad det skulle tänkas kosta att lämna in den hos urmakare och få det fixat/om det är värt det? Alternativt om det är svårt att lösa på egen hand?