månljus
Silver
Jag gillar det inte men tycker samtidigt att du ska ha det om du gillar det.Vad tycker ni om läder på SKX009? Jag börjar gilla det, fast saknar Z22:an ibland. Eller kanske skulle man ha ett militärgrönt nato istället...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar det inte men tycker samtidigt att du ska ha det om du gillar det.Vad tycker ni om läder på SKX009? Jag börjar gilla det, fast saknar Z22:an ibland. Eller kanske skulle man ha ett militärgrönt nato istället...
Läder på dykare är aldrig OK!Fråga @yonsson
Jag säger helt ok men tycker 009 passar bäst på jubilee eller blått Nato Gummi iof ok med men blått isf.
Word!Läder på dykare är aldrig OK!
Ett sharmesh är aldrig felDet tycker jag nog att det är. Svårt att förklara men känns coolt på nåt sätt att uppskatta skönheten i ett instrument som en dykarklocka, nog för att sätta den på ett finare band, snarare än ett funktionellt.
Men smaken är som baken, osv.
Tar gärna emot tips på andra kombinationer gällande SKX009!
Så coolt tråla med en skx keep it up!Finbeatern på
Sorry, jag köpte insertet på DLW Watches, inte Dagaz.Gärna mer bilder på det insertet. Hittar det inte på dagaz?
Tycker att det funkar att varva med. Gjorde likadant på min 009 Men så här i efterhand kan jag tycka att den var snyggast på originalgummit. Ett MN strap skulle inte heller vara så tokigt iofs!Vad tycker ni om läder på SKX009? Jag börjar gilla det, fast saknar Z22:an ibland. Eller kanske skulle man ha ett militärgrönt nato istället...
Får kika in där då. Tack för svarSorry, jag köpte insertet på DLW Watches, inte Dagaz.
Tycker att det funkar att varva med. Gjorde likadant på min 009 Men så här i efterhand kan jag tycka att den var snyggast på originalgummit. Ett MN strap skulle inte heller vara så tokigt iofs!
Nu sålde jag min 009 innan jag hann testa den kombinationen, men jag bjuder på ett par bilder av min 7c43 på MN så kanske du får en uppfattning om hur det skulle kunna se ut Ursäkta det lite halvkassa ljuset.Har funderat på att skaffa ett MN-strap. Har du någon schysst bild på din 009 med MN-strap som du vill dela med dig av?
Snyggt!Nu sålde jag min 009 innan jag hann testa den kombinationen, men jag bjuder på ett par bilder av min 7c43 på MN så kanske du får en uppfattning om hur det skulle kunna se ut Ursäkta det lite halvkassa ljuset.
Snyggt! Vad är det för strap?
Läckert!
007:an tillbaka från forumets trollkarl med ombyggt 4r36, bubble sapphire med röd AR, svart datum och kanji. Som den skulle varit från början med andra ord.
Bubbeleffekten är magisk ur vissa vinklar. Time to relax
007:an tillbaka från forumets trollkarl med ombyggt 4r36, bubble sapphire med röd AR, svart datum och kanji. Som den skulle varit från början med andra ord.
Bubbeleffekten är magisk ur vissa vinklar. Time to relax
Coolt!
Kul också att du lyckats hitta det absolut fulaste natot jag någonsin sett...