Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte du både vridningen och inlägget från samma säljare? Hittar endast vridningen (svarta pvd bezeln). Tyckte det såg riktigt coolt ut!
Vridningen är därifrån, men inlägget kommer från dlwwatches.
Tack så mycket Smidigt med betalning och frakt från respektive sida?
Inga problem! Körde paypal på båda, inga problem förutom frakt på ca 2v
Älskar nato på den! Blir att kännas riktigt toolig som en beater ska Bifogar en gammal bild på skönheten när den var med och slipade spackel.
Är det ingen som har mesh på sin?
Har testat. Gillade det så där. Eller har inte riktigt bestämt mig än. Kolla inlägg #1948.Är det ingen som har mesh på sin?
Tycker det ser bra ut!Har testat. Gillade det så där. Eller har inte riktigt bestämt mig än. Kolla inlägg #1948.
Ja, alltså tycker också att det ser ok ut. Tycker också att klockan upplevs lite mindre än om man till exempel bär jubilee. Men kändes lite ostabilt på något sätt. Kan så klart bero på meshet och att jag nog är lite extra förtjust i nato när det kommer till just den klockan.Tycker det ser bra ut!
Jag förstår! Klart, nato och SKX är ju oslagbart!Ja, alltså tycker också att det ser ok ut. Tycker också att klockan upplevs lite mindre än om man till exempel bär jubilee. Men kändes lite ostabilt på något sätt. Kan så klart bero på meshet och att jag nog är lite extra förtjust i nato när det kommer till just den klockan.
NATO! Gör sig riktigt bra på detta fantastiska band.SKX007 uppdaterad med oyster från Strapcode. Känns solid, men ska kanske experimentera vidare med nato eller mesh! Vilka är era favoritband?]
Wow, vilken härlig blå färg! Vart kan man köpa ett sånt?NATO! Gör sig riktigt bra på detta fantastiska band.
(Nu är det ju inte riktigt en SKX på bilden, men you get the picture...)
Tack. Ett riktigt bra (men dyrt) band i bomull. Hittas här: http://www.stylechrono.se/sv/allaarmband/nato-klockarmband/blatt-nato.htmlWow, vilken härlig blå färg! Vart kan man köpa ett sånt?
Nej faktiskt inte. Helt original, men u när du nämner det ser det ut så på bilden. Måste vara slipdammet som reflekterar ljuset skumt011:a inlägg och visare? Ser guldiga ut
Tack! Hade tänkt den till min Tissot som är 20mm, gillar den lite mer flätade texturen.Tack. Ett riktigt bra (men dyrt) band i bomull. Hittas här: http://www.stylechrono.se/sv/allaarmband/nato-klockarmband/blatt-nato.html
(Ser tyvärr ut som om det inte finns i lager i 22mm just nu)
Ingen fara för min del. Det är min klocka (och mitt band) på bilden.Tack! Hade tänkt den till min Tissot som är 20mm, gillar den lite mer flätade texturen.
Håll ut, snart fylls de nog på igen!
Kanonbild. Lördag också, bästa kanji-dagen.NATO! Gör sig riktigt bra på detta fantastiska band.
(Nu är det ju inte riktigt en SKX på bilden, men you get the picture...)
Är det ingen som har mesh på sin?