Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bezeln på min skx007 glappar så jag antar att det fattas en O-ring. Vart kan man köpa det lite snabbare än från dagaz?
Snyggt med waffle! Vad är det för fabrikat?
Grymt nöjd med 007'an
Les Paul?
Joinar Seikoklubben jag också med den här nyinköpta rackaren
Om de e bandet så är det från wjean/strapboutiqueSnyggt med waffle! Vad är det för fabrikat?
Ett uncle Seiko waffle kanske? han gör snygga waffles iaf.Snyggt med waffle! Vad är det för fabrikat?
Kul att höra, eftersom jag har ett sånt på väg i posten.Ett uncle Seiko waffle kanske? han gör snygga waffles iaf.
Japp Och en Martin bredvid ocksåLes Paul?
Stark duo!Japp Och en Martin bredvid också
Som tyvärr får alldeles för lite uppmärksamhetStark duo!
Det blir ju lätt så. Nåväl - för att komma tillbaka on topic - välkommen till SKX-klubben! Slit den med hälsan!Som tyvärr får alldeles för lite uppmärksamhet
Dygnen behöver lite fler timmar bara..Det blir ju lätt så. Nåväl - för att komma tillbaka on topic - välkommen till SKX-klubben! Slit den med hälsan!
Gärna mer bilder på det insertet. Hittar det inte på dagaz?SKX007 med burgundy bezel insert.(DAGAZ).
Alla borde äga en SKX, när man har ett par tre andra klockor känns det som man gillar SKX007:n n bara mer och mer.
Vad tycker ni om läder på SKX009? Jag börjar gilla det, fast saknar Z22:an ibland. Eller kanske skulle man ha ett militärgrönt nato istället...