• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Kson

Patek
2-Faktor
Vad flyger bäst enligt experterna?;)
IMG_5947.JPG

Grönt?
IMG_5971.JPG

Svart?
IMG_5991.JPG

Grått?
IMG_5992.JPG

Orange?
IMG_5993.JPG

Vitt?

Trevlig helg på er:D
:seiko:

Svart är snyggast ☺.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Vad är det för band och var köpte du den?
Fanns tidigare på Stylechrono.se, men den sidan verkar inte fungera längre. Märket heter iaf Rhein Fils. Riktigt skön känsla på bandet. 100% bomull, så mycket mjukare och bekvämare än alla NATO:n jag har provat (och det är många).:) Fanns i fler färger också, bl a denna:
59288767-origpic-a675d2-jpg.427942
 

dezer

Breitling
Precis lagt beställning på en SKX013 från Creation, aldrig testat en och vet inte om jag ska behålla men vad tror ni? Övertyga mig om att det är ett bra köp :D

(Lånad bild)
14475674370_fc61ca0194_b.jpg

Är det creationwatches som du beställt denna från? Verkar vara bra priser, har du handlat där förut? Vad är din erfarenhet i så fall?
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Är det creationwatches som du beställt denna från? Verkar vara bra priser, har du handlat där förut? Vad är din erfarenhet i så fall?

Finns några trådar om creationwatches på forumet. Finns både bra och dåligt sagt om dem. Mina erfarenheter är bra (dock 2-3 år sedan jag beställde) men då stötte jag aldrig på några problem i leverans eller med klockan. Vågar nog påstå att majoriteten som beställt inte stöter på några problem, de som väl råkar ut för problem verkar inte haft det så lätt. Det du inte får med ett köp där är ett giltigt garantibevis i Sverige, vilket kan vara värt att tänka på.
 

dezer

Breitling
Finns några trådar om creationwatches på forumet. Finns både bra och dåligt sagt om dem. Mina erfarenheter är bra (dock 2-3 år sedan jag beställde) men då stötte jag aldrig på några problem i leverans eller med klockan. Vågar nog påstå att majoriteten som beställt inte stöter på några problem, de som väl råkar ut för problem verkar inte haft det så lätt. Det du inte får med ett köp där är ett giltigt garantibevis i Sverige, vilket kan vara värt att tänka på.

Tack för uppdateringen! Gjorde en sökning på forumet och hittade lite blandade erfarenheter. Antar att de skär priset på bekostnad av kundservice, vilket är toppen så länge som det inte uppstår några problem. Det är väl en sak att ta in i kalkylen innan man gör en beställning. Är själv sugen på att handla en SKX007/009. Får se om jag slår till och återkommer väl med uppdatering i så fall.
 
Topp