Vad flyger bäst enligt experterna?
Grönt?
Svart?
Grått?
Orange?
Vitt?
Trevlig helg på er
Svart är snyggast ☺.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad flyger bäst enligt experterna?
Grönt?
Svart?
Grått?
Orange?
Vitt?
Trevlig helg på er
Grått.Vad flyger bäst enligt experterna?
Grönt?
Svart?
Grått?
Orange?
Vitt?
Trevlig helg på er
Ja svart är nog det som fastnat mest, jäkligt allroundSvart är snyggast ☺.
Gillar det gråa massor men har sett några med grått perlon, det va riktigt snyggt så det har blivit en beställning på det också
Visst är det så .Ja svart är nog det som fastnat mest, jäkligt allround
Hur kul det än är med färger så åker det svarta allt som oftast på, hoppas att det inte speglar personligheten alltför mycketVisst är det så .
Fast det gråa är helt okej☺.Hur kul det än är med färger så åker det svarta allt som oftast på, hoppas att det inte speglar personligheten alltför mycket
NATO! Gör sig riktigt bra på detta fantastiska band.
(Nu är det ju inte riktigt en SKX på bilden, men you get the picture...)
Fanns tidigare på Stylechrono.se, men den sidan verkar inte fungera längre. Märket heter iaf Rhein Fils. Riktigt skön känsla på bandet. 100% bomull, så mycket mjukare och bekvämare än alla NATO:n jag har provat (och det är många). Fanns i fler färger också, bl a denna:Vad är det för band och var köpte du den?
Riktigt fin!Fanns tidigare på Stylechrono.se, men den sidan verkar inte fungera längre. Märket heter iaf Rhein Fils. Riktigt skön känsla på bandet. 100% bomull, så mycket mjukare och bekvämare än alla NATO:n jag har provat (och det är många). Fanns i fler färger också, bl a denna:
Precis lagt beställning på en SKX013 från Creation, aldrig testat en och vet inte om jag ska behålla men vad tror ni? Övertyga mig om att det är ett bra köp
(Lånad bild)
Är det creationwatches som du beställt denna från? Verkar vara bra priser, har du handlat där förut? Vad är din erfarenhet i så fall?
Finns några trådar om creationwatches på forumet. Finns både bra och dåligt sagt om dem. Mina erfarenheter är bra (dock 2-3 år sedan jag beställde) men då stötte jag aldrig på några problem i leverans eller med klockan. Vågar nog påstå att majoriteten som beställt inte stöter på några problem, de som väl råkar ut för problem verkar inte haft det så lätt. Det du inte får med ett köp där är ett giltigt garantibevis i Sverige, vilket kan vara värt att tänka på.
Så jävla snyggt med coin edge bezel! Är det enda ändringen du gjort? Ger verkligen klockan en riktigt smooth look!007:an fick smaka lite vietnamesiskt saltvatten idag.
Har även bytt glaset till ett kupat safir vilket ger en grym känsla. Gillar verkligen coin edge, men gillar inte avsaknad av klick ska finnas, tror yobokies har klick, Dave Murphys (som jag satt på) har det inte.Så jävla snyggt med coin edge bezel! Är det enda ändringen du gjort? Ger verkligen klockan en riktigt smooth look!
@Alligatorn
Det kupade glaset syns bättre här - i sällskap av en iskaffe med kondenserad mjölk och en grym bok!
Helt klart! För mig ocksåRätt miljö för klockan ☺.