Ja jag gillade verkligen din look! Får en att tänka tillbaka på de lite äldre finare dykarna man ser här på forumetJag har förgäves letat igenom min mejlbox för att hitta betalningen för glaset men kan inte hitta. Kan heller inte minnas varifrån jag köpte det. Tror att jag kan ha hittat det på ebay. Det var busenkelt att göra själv om man är lite händig har tillgång till glaspress och lite grundverktyg (finns på Clas och Kjell bland annat). Väldigt kul att ha gjort själv också. Dessvärre spräckte jag orginalglaset när jag skulle ta ut det så var lite försiktig(are än mig!) när du tar bort glaset. Jag har heller inte trycktestat klockan efter bytet så exakt hur tätt det är kan jag inte svara på men badar och duschar med den utan problem (än så länge). Skulle jag skjuta från höften tror jag glaset gick för runt 500:- nånstans. Är på resande fot nu men kan kolla närmre när jag kommit hem. Återkommer!
Edit: en annan fördel förutom att det är fräckt med det kupade är ju att det är safir vilket är reptåligt till skillnad från hardlex
Är det AR också? Varit sugen på att byta glaset på 2 av mina klockor men efter att ha sett din 007 så blev de helt plötsligt 3