Trelingon
Basic
Den där gillar jag!!!Kom en 007a idag. Borde aldrig ha sålt min 1a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där gillar jag!!!Kom en 007a idag. Borde aldrig ha sålt min 1a
Numera OWG, då får skx031an vara med varje dag
Väldigt trevlig! Vad är det för länk?
Den där bilden fick mig att vilja ha en skx031, hade tidigare en skx007 som jag saknarNumera OWG, då får skx031an vara med varje dag
Tackar! Någon noname länk. Köpte den av @ollkli som kanske kan svara på det?
Blivit med nytt nato för min SKX009 men har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker.
Gillar gröna Nato överlag men det blå och röda i tavlan och bezeln lirar inte heeelt. Vad tycker ni??
Fan vad schysst du är då och säger det här! +1 på denTill alla er skxnördar...
Snackade med robban på klockmaster globen idag.... Finns EN skx007 kvar.....
Först till kvarn!!!
Det var ju bra bilder och en snygg klocka iallafall!Fan, postade i fel tråd! Sorry. Skulle vara i seikotråden!
Oklart. Men det ser onekligen ut såÄr det Yacht master insert?!
Love it! Vart köpte du mesh:et?Kaffe och mesh
Tack! köpte det på Royal Straps om jag minns rätt. Mycket nöjd.Love it! Vart köpte du mesh:et?
Provar lite nya kläder. @Royal Straps levererar.
Nato bandet/banden var as schyssta! Beställde nyss därifrån,Provar lite nya kläder. @Royal Straps levererar.
Tack! Kan bara hålla med. Har jagat Marine National, Nageur de Combat band till min handled utan framgång. Detta blev en smidig lösning.Riktigt snyggt! hur är kvaliteten på dom banden? och är spännet bra?
Grymt Coolt Mitt favorit Nato just nu /MProvar lite nya kläder. @Royal Straps levererar.
Tack! Mycket nöjd själv. Såg bilderna på insta och har bara gått och väntat på att få klippa till.Grymt Coolt Mitt favorit Nato just nu /M