Tack, jag har testat detta men gillade det ändå inteVad jag har hört så kan man lägga original gummit i kokande vatten för att mjuka upp det och resultaten ska ha blivit bra.
Jag har dock inte testat själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, jag har testat detta men gillade det ändå inteVad jag har hört så kan man lägga original gummit i kokande vatten för att mjuka upp det och resultaten ska ha blivit bra.
Jag har dock inte testat själv
Du ska ju ha ett dal1bp eller bonetto 284 band.Jag har haft lite svårt att bestämma mig vad jag ska göra med min SKX011, ska man sälja eller behålla.
Ett problem har varit vad jag ska ha för band, originalgummit gillade jag inte (kanske blir mjukare med tiden men jag är otålig).
![]()
Testade ett annat gummi, men det funkade inte heller:
![]()
Svart Natoband i gummi, var bäst hittills men flärpen blev inte bra:
![]()
Så idag kom detta Nato i brevlådan och det känns helt rätt! (än så länge):
![]()
![]()
Ajj fan, har själv nu köpt en 007a på gummi och det känns verkligen skit och trodde att koka gummit kanske skulle hjälpa.Tack, jag har testat detta men gillade det ändå inte![]()
Det funkar ju för många andra så det kan säkert funka för dig också.Ajj fan, har själv nu köpt en 007a på gummi och det känns verkligen skit och trodde att koka gummit kanske skulle hjälpa.
Men får blir att slänga på ett nato så blir det nog bra![]()
Jag köpte min 007 från skywatches. Inga bekymmer för min delTänkte ta och beställa en Skx igen. Saknar att ha en i samlingen. Denna gång blir det en 009. Vart beställer ni alla ifrån? Skywatches? CreationWatches? Tacksam för svar![]()
Det funkar ju för många andra så det kan säkert funka för dig också.
Jag tycker mest det känns som två bångstyriga korvar runt mina taniga handleder![]()
Jag har samma problem med originalgummin. Köp lite andra roliga band till den istället eller länk så kommer de bli kanoners!Mitt problem är att det är så långt så det sticker upp på andra sidan och är relativt stelt (platta handleder) Vill inte heller klippa då man tar bort loggan och det kan bli tråkigt om man ska sälja klockan någon gång. Så kokandet löser bara halva problemet :/
Aa, tänkte köpa ett nato eller fleraJag har samma problem med originalgummin. Köp lite andra roliga band till den istället eller länk så kommer de bli kanoners!![]()
Köpte min från creationwatches hösten -15 problemfritt och imponerande snabbt.Tänkte ta och beställa en Skx igen. Saknar att ha en i samlingen. Denna gång blir det en 009. Vart beställer ni alla ifrån? Skywatches? CreationWatches? Tacksam för svar![]()
Toxicnato är bra, stabila band med grymma spännen. Natostrapsco är också bra.Aa, tänkte köpa ett nato eller fleravet du något bra ställe att göra det?
Hade tänkt mig något som natoband.nu och köpa ett bandverktyg därifrån men har hört lite olika tankar kring hemsidan.
Har ingen lust att behöva köpa nya band efter att man råkat köpa skit produkter från första början
Har faktiskt bara köpt nya band från ebay (skräp) men köpt en del från forumet här, nytt som begagnat. Kolla köp och säljAa, tänkte köpa ett nato eller fleravet du något bra ställe att göra det?
Hade tänkt mig något som natoband.nu och köpa ett bandverktyg därifrån men har hört lite olika tankar kring hemsidan.
Har ingen lust att behöva köpa nya band efter att man råkat köpa skit produkter från första början
Finns en del säljare här på forumet som säljer bra natonAa, tänkte köpa ett nato eller fleravet du något bra ställe att göra det?
Aa såg det efter vidare undersökning om vem som sålde dom bästa banden,Finns en del säljare här på forumet som säljer bra naton![]()
@Kajjan vill du bli av med länken?Äntligen hämtat ut nyaste tillskottet. Länken kortad men utbytt till Nato efter tio minuter.![]()
@Kajjan vill du bli av med länken?![]()
Det brukar ju bli såÄntligen hämtat ut nyaste tillskottet. Länken kortad men utbytt till Nato efter tio minuter.![]()
Blir nog så senare har lite andra klockor på länk i dagsläget så ville ha nån på NatoDet brukar ju bli såmen ge jubilee- länken en chans. Det är riktigt skön om man får till längden.
Kom en 007a idag. Borde aldrig ha sålt min 1a
![]()
Superfet! Börjar googla efter insert dirr....Kom en 007a idag. Borde aldrig ha sålt min 1a
![]()