Har länge sneglat på en SKX. Så det blev en 009 med lite grövre jubilee och en murphy coin edge-bezel. Köpt av en annan forummedlem. Riiiiiktigt nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni ser fortfarande ut att trivas ihop, mycket braJag och min SKX inviger första shortsdagen för året. (Tyvärr inomhus just nu, plikten kallar)
Haha, jaa. Vi trivs mycket bra ihop!... Nästan lite för braNi ser fortfarande ut att trivas ihop, mycket bra
Haha grymt, det är så det ska varaHaha, jaa. Vi trivs mycket bra ihop!... Nästan lite för bra
22 , såvida det inte är en 013.Offtopic.
Hur stor natoband tilll SKX, är det 20mm eller 22mm?
Tack !22 , såvida det inte är en 013.
Dubbelpostar...
Crafter blue. Skönaste gummit jag ägt. Köpte begagnat, men som nytt, och sålde mitt strapcode super oyster direkt. Så det är bra med heheVad är det för gummi?
Patina!Min nu sju år gamla skx007 som har varit med om mycket, allt från aggressivt badande till sliriga utekvällar på uppsalas studentnationer, därav repigt glas
Skx 007 på mesh
Kul att man kan hjälpa tillTack för bilden!
007:a och mesh beställt...
Kul att man kan hjälpa till
Gött och grattis till din 007!
Halvvägs där! Meshet är påväg och borde dimpa ner i lådan imorgon.