• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor

Fujoor

Patek
2-Faktor
Har ingen SKX ännu, men jag har letat och letat men inte funnit någon vettig sida som säljer kraftigare jubilee! Någon som kan vägleda mig till en bra sida/försäljare?
Vänligen

Jag kan tipsa om Strapcodes Angus-modell. Kommer snart att köpa det till mina turtles. Har vanliga Jubilee och End Mill också men gillar Angus bäst.
https://klocksnack.se/threads/seiko-skx007j-med-extra-allt.75581/

Instämmer!

5882746D-30F1-4E49-B337-138EE6B42837.JPG
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Fick hem min första Seiko för någon vecka sen; en SKX007. Har mest kört Rolex tidigare samt lite annat schweiziskt. Tjejens reaktion var att den ser ut som en billigare kopia av min Sub. Ja, svarade jag. Typ 60 000 kr billigare. Är än så länge sjukt nöjd. Den sitter verkligen som en smäck. Blir väldigt sugen på nya SLA017 också men det kanske redan är kört...

IMG_3747.JPG

IMG_3838.JPG
 

Chumba

Rolex
Och jag som nyss var där... :shifty:
Grattis till bullet, grym! Speciellt i orange :)

Edit: och på presidentlänk med!
Tackar:). Det går att fynda där. Har köpt några knights och Sawtooths bla. Presidentlänken var faktiskt grymt skön, positivt överraskad. Någon mer Skx som kom på den länken eller var det bara "bullet"?
IMG_20170708_201754-01.jpeg
 
Topp