almeyero
Silver
Halvvägs där! Meshet är påväg och borde dimpa ner i lådan imorgon.
Mesh är oslagbart på SKX!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Halvvägs där! Meshet är påväg och borde dimpa ner i lådan imorgon.
Gött och grattis till din 007!
Mesh är oslagbart på SKX!
Mycket tjusigt!!Nu så!!!
Vad är det för gummi?
Hämtade ut en sprillans ny 007 igår! Känner att jag lätt kan vara "two-watch-Guy" med denna och speedyn!
"No-name" gummi som köptes för en hundring av en medlem för några månader sedan! Sitter verkligen helt perfekt!Vad är det för gummi?
Har själv en SKX men inget över det, är det kvalitets känsla eller bara kvalitet känsla för priset som gör klockan så bra? Har klämt lite på klockor i högre priser man kan inte riktigt se skillnad på kvalitet kanske bara är mitt otränade öga, men är det hög kvalitet eller bara mycket kvalitet för pengen?Trots en del konkurrens är SKX fortfarande nr ett. Haft den i sju år nu och man kan ju inte annat än förundras över kvalitetskänslan för det priset...
Har själv en SKX men inget över det, är det kvalitets känsla eller bara kvalitet känsla för priset som gör klockan så bra? Har klämt lite på klockor i högre priser man kan inte riktigt se skillnad på kvalitet kanske bara är mitt otränade öga, men är det hög kvalitet eller bara mycket kvalitet för pengen?
Finns inget bättre än en patina som visar vad det är för klocka! Så snyggt
Testar canvas
Finns inget bättre än en patina som visar vad det är för klocka! Så snyggt
Tråden om klockan har man redan kollat igenom , men blir alltid lika imponerad varje gång man ser denMan tackar! Måste dock erkänna att det är fuskpatina, så här blev den till: https://klocksnack.se/threads/drunkningsmodd-patinera-en-seiko-7548-diver.49359/
Jaha!Tråden om klockan har man redan kollat igenom , men blir alltid lika imponerad varje gång man ser den
Strapcode verkar ha en del vettigt till Seiko. Har inte handlat där själv men har sett många på forumet som har, de flesta verkar vara mycket nöjda med deras grejer.Har ingen SKX ännu, men jag har letat och letat men inte funnit någon vettig sida som säljer kraftigare jubilee! Någon som kan vägleda mig till en bra sida/försäljare?
Vänligen
Tack! Jag kollar lite där nu, verkar finnas en del vettigt!Strapcode verkar ha en del vettigt till Seiko. Har inte handlat där själv men har sett många på forumet som har, de flesta verkar vara mycket nöjda med deras grejer.
Vad för mesh är det?Patina in the making
Det är ett sharkmesh från royalstraps. Klocksnackare får rabatt!Vad för mesh är det?
Gummi nato? Ser riktigt bra utBad andra dagen på första semestern
Japp, royal straps!Gummi nato? Ser riktigt bra ut
Den verkar inte sitta superhögt på armen, är det stor skillnad från ett vanligt nato? Kanske är något att satsa på inför sommarens badJapp, royal straps!
Ungefär som ett vanligt Nato tycker jag, skx boettform gör ju endel också. Jag tycker det funkar bra till stranden.Den verkar inte sitta superhögt på armen, är det stor skillnad från ett vanligt nato? Kanske är något att satsa på inför sommarens bad