• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tackar:). Det går att fynda där. Har köpt några knights och Sawtooths bla. Presidentlänken var faktiskt grymt skön, positivt överraskad. Någon mer Skx som kom på den länken eller var det bara "bullet"?
IMG_20170708_201754-01.jpeg

Vet inte faktiskt, var längesen jag provade en. Minns dem som superskönt a jubilee. Får man fult fråga vad du gav ca? Vore intressant veta :)
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Har precis gått och "blivit med" SKX. Efter att ha sett den hypas överallt, men själv varit skeptisk som fan, var jag tvungen att prova på en. Måste säga att jag gillar den skarpt. Eftersom det är sommar fick det bli en 009.
IMG_20170709_232444.jpg

Jag är inne på samma spår. Är det värt att köpa från svensk handlare och betala mer men slippa vänta på kinaposten?
 
Jag är inne på samma spår. Är det värt att köpa från svensk handlare och betala mer men slippa vänta på kinaposten?
Jag köpte från creationwatches. Tror klockan gick på 1600:-, åkte på tull och moms, så det slutade på ca 2100:-. De skickar med DHL express så du har klockan efter tre dagar typ.
 
Topp