Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart den kvalar in här, bara kör.Kvalar Spb213 in under ”& Co” eller vill ni inte se bilderna på den?
Bonetto 295? Var köpte du det?Nytt gummi i vintage look. Passar rätt bra på Sextitvåmasen tycker jag.
Köpte den här på KSBonetto 295? Var köpte du det?
Ser väldigt bra ut!! Watchgecko hade dem förr, men är utsålda nuKöpte den här på KS
Blev det en 213 eller 143?Längtar efter min som befinner sig i Postnords våld, någonstans mellan Järna och Göteborg.
Ingetdera.Blev det en 213 eller 143?
Blev det en 213 eller 143?
Den är tung! Alternerar min med en Alpinist. Vart har du köpt natot?Daily d(r)iver i snart ett år, SPB143J.
Vill ha nått nytt, men vad toppar denna?
Inte helt lättDen är tung! Alternerar min med en Alpinist. Vart har du köpt natot?
hej, vad är det för band? original?
Varför har jag inte köpt denna tidigare känner jag?
Cheapest Nato Straps "ribbed" nato.hej, vad är det för band? original?
Ja, så är det faktiskt. Men det är inte jättestor skillnad. Inget jag tänker på nu när jag använt den några månader.Vart återigen sugen på SPB213 (den vita), men ser nu att färgen på visarnas lysmassa skiljer sig jämfört med färgen på indexmarkeringarnas lysmassa, tråkigt.
Alla är olika, själv stör jag mig på det och då äger jag inte en. Tycker det är uselt att det ska vara så på en klocka som listar 13-16kkr (minns ej exakt). Tänkte faktiskt återigen köpa den vita, men kommer avstå pga nyansskillnaden.Ja, så är det faktiskt. Men det är inte jättestor skillnad. Inget jag tänker på nu när jag använt den några månader.
Håll dig SKX, det är säkrast såAlla är olika, själv stör jag mig på det och då äger jag inte en. Tycker det är uselt att det ska vara så på en klocka som listar 13-16kkr (minns ej exakt). Tänkte faktiskt återigen köpa den vita, men kommer avstå pga nyansskillnaden.