Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt nöjd med mina kwazar trycksprutor, lite skillnad mot Biltemas som jag hade innan.Jag gick lite crazy bananas med senaste beställningen
![]()
Grymt nöjd med mina kwazar trycksprutor, lite skillnad mot Biltemas som jag hade innan.
Har både för kall och alkalisk. Tycker den för alkaliskt gör av med mycket medel, men det är skitsamma egentligen. Själv har jag tvätta och dammsugit den ena bilen, och dammsugit gammelbilen. Skulle behöva ngt bra interiörmedel. Har du ngt tips?Får ser hur det går.
Skall även köpa deras spruta för akaliskt medel med.
Mest ser jag fram emot IK foam sprayer 2 och P&S brake buster![]()
Själv har jag tydligen köpstopp på bilvård för tillfället så kan bara handla smågrejer i smyg nuJag gick lite crazy bananas med senaste beställningen
Tack men letar RimBlir jobbigt
Är bara autodude som kan ha
Jag har en gammal Cquartz Dlux du kan få om du vill.
Behöver tips på en produkt som grym på att rengöra fälgar![]()
Har både för kall och alkalisk. Tycker den för alkaliskt gör av med mycket medel, men det är skitsamma egentligen. Själv har jag tvätta och dammsugit den ena bilen, och dammsugit gammelbilen. Skulle behöva ngt bra interiörmedel. Har du ngt tips?
Behöver tips på en produkt som grym på att rengöra fälgar![]()
Fick bli en flaska Tershine APC från rekondaren.Använder Pingens Interior Clean och är nöjd med den.
Spolade av bilen på jobbet innan jag åkte hem häromdagen. Blandat Pingens och Tershines produkter.
![]()
Själv har jag tydligen köpstopp på bilvård för tillfället så kan bara handla smågrejer i smyg nu
Smugglade hem detta häromdagen:
(Tvätthandsken är blöt på bilden)
![]()
Citrofoam?![]()
En bild från tidigare idag.
Glömde dock fota tvätthandskar och dukarna.
Stämmer bra!Citrofoam?
Har samma erfarenhet av Autodudes skum. Blir tunt och rinner av fort jämfört med Bollnäs Bilvård Prewash. Men det verkar ändå som att det löser smutsen rätt bra. Fortsättningsvis kommer jag dock hålla mig till BBV. Luktar dessutom godare.Hallå! Tycker mitt skum rinner av ganska snabbt trots "fetaste" inställningen. Hur länge ska det normalt sitta kvar mellan tummen och pekfingret?
Jag har en skumlans från Autodude och en ganska schysst högtryckstvätt frän Kränzle så det borde ju vara ok. Kör med King Carthur Control Snow Foam.
Kör du koncentrat i foambehållaren ?Hallå! Tycker mitt skum rinner av ganska snabbt trots "fetaste" inställningen. Hur länge ska det normalt sitta kvar mellan tummen och pekfingret?
Jag har en skumlans från Autodude och en ganska schysst högtryckstvätt frän Kränzle så det borde ju vara ok. Kör med King Carthur Control Snow Foam.
Hallå! Tycker mitt skum rinner av ganska snabbt trots "fetaste" inställningen. Hur länge ska det normalt sitta kvar mellan tummen och pekfingret?
Ja, koncentrat i behållaren, jag har behållare från Autodude kan vara munstycket kanske eller medlet som alfgren skriver. Testar nog et annat medel så kanske det blir bättre. När det gäller inställningar så har jag testat rynt utan att bli riktigt nöjd. Men visst bilen blir ju ren trots alt. Tack för svar alla!Kör du koncentrat i foambehållaren ?
jag har också kränzle tvätt o kränzles egna foambehållare, får riktigt tjockt skum med alla jag provat.
Du kan ju köpa orginalbehållaren isf.Ja, koncentrat i behållaren, jag har behållare från Autodude kan vara munstycket kanske eller medlet som alfgren skriver. Testar nog et annat medel så kanske det blir bättre. När det gäller inställningar så har jag testat rynt utan att bli riktigt nöjd. Men visst bilen blir ju ren trots alt. Tack för svar alla!
Äntligen tagit mig an att beställa, det här blir skoj ! Hoppas det inte tar en evighet tills de kommer bara #barnpåjulafton
![]()
Min stora idol i vuxen ålderLarry är boss!
Jag ställde en fråga till honom nyligen på YT
"Call me and let's have a talk"....
Gillar honom också, han är seriös o känns genuint duktig till skillnad från många coola youtubers som tvättar bilen i finkläder med häftiga medel.Min stora idol i vuxen ålder![]()