kolla OKQ8s-anläggningar dem har utan borstar har jag för mig (vet inte om det är så på alla deras)
Det är definitivt inte på alla, jag var förbi hos en igår som körde borstar. Men jag ska leta upp om det finns någon annan som kan erbjuda det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kolla OKQ8s-anläggningar dem har utan borstar har jag för mig (vet inte om det är så på alla deras)
Jag vet i allafall runt Stockholmsområdet kan man både på OKQ8 och CirkleK säga till att dom inte ska köra med borstar. Dom i kassan brukar dock vara snabba på att säga till att bilen inte kommer bli ordentligt ren..Det är definitivt inte på alla, jag var förbi hos en igår som körde borstar. Men jag ska leta upp om det finns någon annan som kan erbjuda det.
Jag vet i allafall runt Stockholmsområdet kan man både på OKQ8 och CirkleK säga till att dom inte ska köra med borstar. Dom i kassan brukar dock vara snabba på att säga till att bilen inte kommer bli ordentligt ren..
Slänger upp en bild på min när den stod i GDS hallen för nån månad sedan (får ångest att den inte tvättad på en månad )
Brukar skifta mellan Tershine och Arcticleans produker. Men blev hooked tack vare RWs produkter...
Just när det är som jävligast med salt och skit under vintern så gör jag detsamma! Men kan säga att det nästan är smidigare att svänga in på utomhus högtrycks ställena och blåsa av !!Det låter bra! Jag ska höra med dem. Jag kommer fortfarande köra GDS med Tershineprodukter som jag gjort tidigare, men jag känner att jag måste göra 2-3 automattvättar till i månaden nu för att underhålla. Så det räcker fint om den bara blir helt okej på dessa.
Det kan ju också vara ett alternativ, bra idé!Just när det är som jävligast med salt och skit under vintern så gör jag detsamma! Men kan säga att det nästan är smidigare att svänga in på utomhus högtrycks ställena och blåsa av !!
Koch Chemies grejer är grymma! Men håller mig the Bilt Hamber Touch-less (speciellt nya versionen) vad gäller förtvättTvättad med Koch Chemie Prefoam efficient (alkaliskt) och Koch Chemie Ceramic effect schampo.
Oslagbar kombo
Jag kör 4 av 5 gånger bara utomhus tvätt-station, skum och avspolning. Funkar kanon. Är det jävligt smutsigt, som på vintern kör jag kallavfettning också. Går snabbt och är kostnadseffektivt.Det kan ju också vara ett alternativ, bra idé!