RangeRover
Basic
Tack för bekräftelsen! Då vet jag det och får släppa den tanken.De där fälgarna ser skadade ut av korrosion, inget medel i världen kommer få tillbaka de där i bra skick tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för bekräftelsen! Då vet jag det och får släppa den tanken.De där fälgarna ser skadade ut av korrosion, inget medel i världen kommer få tillbaka de där i bra skick tyvärr.
Lite beroende på var du bor förstås men dessa har bra omdöme https://www.falgfixarna.se/Tack för bekräftelsen! Då vet jag det och får släppa den tanken.
Denna är starkaste på marknaden (läs instruktioner och se några videos innan användning):Två av mina vinterfälgar ser riktigt fula ut. Är det någon som har tips på bra medel och metod att få dem i bättre skick?
Funderar på om RWs syratvätt kan göra någon skillnad eller om man måste lämna in dem för blästring.
Syratvätt 500ml - får bort den tuffaste smutsen
Brutalt effektiv syratvätt som får bort hårt inbränd smuts på fälgar. Funkar även riktigt bra att rengöra vattenlinjen på plastbåtar och gelcoatbåtar.gordetmedrw.se
@RangeRoverLite beroende på var du bor förstås men dessa har bra omdöme https://www.falgfixarna.se/
Tack och alltid kul att höra erfarenheter! För denna bilen får det vara, finns andra områden att lägga pengar på hehe. Men för framtida bilar är det bra att känna till!@RangeRover
Jag fick tillbaka en fälg från dem nyligen. Riktigt bra resultat och prisvärt. Inte samma typ av skada som din fälg dock men dem känns proffsiga och frakt var smidigt.
Testa tjärlösare.Jag tvättade bilen igår och upptäckte att jag hade fullt av svarta prickar (asfalt?) över precis hela bilen. Fick inte bort allt trots avfettning, utan har fortsatt små svarta prickar kvar. Speciellt vid insteg, bagagelucka och andra skrymslen. Använder CAR5 Cold Degreaser eller finns det någon annan avfettning som är bättre?
Ja jag får bara på det igen.Testa tjärlösare.