Japp! Funderar på om man ska sälja av en liten del och köpa på sig vid nästa dipp eller hodlaSkönt med ännu en grön dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Funderar på om man ska sälja av en liten del och köpa på sig vid nästa dipp eller hodlaSkönt med ännu en grön dag..
Den eviga frågan, speciellt när det dyker så hårt med jämna mellanrum. Men nu har det ju varit snart två dagars hyfsad uppgång. Jag chansar på hodla.Japp! Funderar på om man ska sälja av en liten del och köpa på sig vid nästa dipp eller hodla![]()
Kan vi äntligen börja prata om Lambos osv snart igen då?Bitcoin studsade över 200 sma. Kan bli ny ath nu då. Sjukt.
Inte riktigt än. Men det är ju en högre sannolikhet nu för lambos än vad det var för ett par dagar sedan.Kan vi äntligen börja prata om Lambos osv snart igen då?![]()
Det kändes så imorse, men nu börjar den välbekanta smaken av Hyundai i10 sakta komma tillbaka.Kan vi äntligen börja prata om Lambos osv snart igen då?![]()
Hehe nä. Oklart vad utvecklingen blir framöver, men kan mycket väl se att det går upp nu när den studsat upp över 200 sma.Börjar FOMO'n kicka in? @aLiter![]()
Hehe nä. Oklart vad utvecklingen blir framöver, men kan mycket väl se att det går upp nu när den studsat upp över 200 sma.
Köpte faktiskt på mig lite Bitcoin cert när den studsade över 200 sma, sen sålde jag av igen relativt snabbt för jag inte orkar hålla koll på krypto längre.
THE PRESSURE OF HOLDING CRYPTOS IS TOO DAMN HIGH.
![]()
Doesn't lose any eitherScared money don't make no money![]()
Tror inte att Warren Buffett håller med dig till 100%Scared money don't make no money![]()
vad vet han om pengar egentligen?Tror inte att Warren Buffett håller med dig till 100%![]()
Tror inte att Warren Buffett håller med dig till 100%![]()
Inte genom extrem hög risk som krypto är iaf.Hur tror du Warren B blev så förmögen då?
Inte genom extrem hög risk som krypto är iaf.
Då vet jag vem jag ska skylla på när det vänderVågar ju knappt öppna munnen här inne nu. Varje gång jag gjort det har allt gått ner igen. Har ju sett bra ut ett tag nu.
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/7xae98/understanding_tether_why_it_accounts_for_a/
Kan bli riktigt obehagligt om Tether visar sig va en scam.
Kan BTC gå förbi 9500 kommer det bli en go bull run så ser det ju bra ut enligt twitterVågar ju knappt öppna munnen här inne nu. Varje gång jag gjort det har allt gått ner igen. Har ju sett bra ut ett tag nu.
Kan BTC gå förbi 9500 kommer det bli en go bull run så ser det ju bra ut enligt twitter![]()
Hoppas VERKLIGEN du har rättJag tror vi ser nya ATH's på många alts under April. Osäker hur BTC kommer stå sig dock. Möjligt att vi ser typ 30-40k slutet av året men tror det blir ett rätt trögt år för BTC.
Sålde också av det mesta. Tror fortfarande på kryptovalutor men med tanke på den höga risken, kraftiga prisfallen så har jag inte längre flera månadslöner i ETH-certinväntar nästa dipp nu efter sålt av lite igen![]()
Det blir inga fler dippar nu, dom mörka tiderna ligger bakom oss.inväntar nästa dipp nu efter sålt av lite igen![]()
Det blir inga fler dippar nu, dom mörka tiderna ligger bakom oss.