mega
Guld
Här försöker man liva upp stämningen lite...En (liten?) correction är nog på sin plats inom kort iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här försöker man liva upp stämningen lite...En (liten?) correction är nog på sin plats inom kort iaf.
Tror faktisk vi får se lite roligare siffror idag med tänkte på att senast när dom etablerade börserna gick ner följde krypton med. Nu när det tyder på att alla går upp igen bör krypton hänga med. Men som redan diskuterats i denna tråd så finns det ingen logik i krypton:')Här försöker man liva upp stämningen lite...
Verkar som om teroin stämde, i alla fall nu på morgonen. Grymt kul med... det blir väl tre dagars uppgång nu?Tror faktisk vi får se lite roligare siffror idag med tänkte på att senast när dom etablerade börserna gick ner följde krypton med. Nu när det tyder på att alla går upp igen bör krypton hänga med. Men som redan diskuterats i denna tråd så finns det ingen logik i krypton:')
Eftersom Bitcoin studsade upp från 200 moving average finns det stor chans att den testar ath igen.Verkar som om teroin stämde, i alla fall nu på morgonen. Grymt kul med... det blir väl tre dagars uppgång nu?
Eftersom Bitcoin studsade upp från 200 moving average finns det stor chans att den testar ath igen.
Men, den som lever får se
Säg inte såTA fungerar extremt sällan.
Ehm. Teknisk analys, utförd på rätt sätt, kanske inte alltid ger rätt svar varje gång, men du ökar din sannolikhet att tjäna pengar om du använder dig av teknisk analys i kombination med andra verktyg. Så jag håller inte med dig där.TA fungerar extremt sällan.
Ehm. Teknisk analys, utförd på rätt sätt, kanske inte alltid ger rätt svar varje gång, men du ökar din sannolikhet att tjäna pengar om du använder dig av teknisk analys i kombination med andra verktyg. Så jag håller inte med dig där.
Ptja. Som sagt, jag säger att det nu finns en möjlighet till uppgång. Tidigare var jag mer negativ. Kan fortfarande krascha, men det som hänt tyder på att det finns tro hos marknaden på en uppgång, som det ser ut nu. Vi får se vart vi hamnar till slut.Nja, stämmer ej. Fundamental analys trumfar teknisk alla gånger, därav kan det t.om vara farligt att stirra sig blind på just teknisk.
Håller dock med dig om att marknaden överlag ser positiv ut. Tycker bara det är kul att du helt ändrat ställning pga SMA och simpel TA.
Det kan du tycka. Finns antagligen rätt många med ett fett kapital som skulle säga emot dig på den punkten.Skulle säga att kryptomarknaden är för liten för att använda pseudotekniska-analyser. @aLiter
Tänk om det var därför vi såg en så fet hausse..Verkar som coinbase spårat ur. Någon som märkt ngt?
Wtf..
https://www.reddit.com/r/CryptoCurr...ase_is_out_of_control_go_to_rcoinbase_to_see/
https://www.reddit.com/r/CoinBase/
Coinbase svarar;
https://www.reddit.com/r/CoinBase/comments/7xs1aq/update_on_multiple_charges/
There we go, dagens klockaSpännande utveckling! Håller det eller är det bara helg-spik?
Illa illa....There we go, dagens klocka
sålde mina bitcoins ,har en ledger till salu ,se lifestyle ks.
orkade inte mer med krypto.
Långsiktigt för min del. Försökte day trade:a några gånger , gick åt helvete.Hur många av er som tänkte spekulera långsiktigt har följt planen?
Jag är mer inne på lite dag, eller snarare veckotrading, men efter det större fallet för en-två månader sedan så har jag lugnat mig och väntar tills dom gamla höga nivåerna (förhoppningsvis) kommer tillbaka. Jag sålde av det mesta runt toppen, men klev in alldeles på tok för tidigt innan botten, eller ens innan dagens nivåer.
Så fort värdet gått upp ca 25% mer så blir det att sätta en stoploss på rubbet, så man slipper större överraskningar när man vaknar.