• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bitcoin, Ether och andra kryptovalutor

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/17-aring-stal-kryptovaluta-doms-for-bedrageri
IMG_8444.PNG

Apptips: ICO Alarm.

Ser kommande ICO's och kan läsa lite kort om dom, samt hur man köper etc. Får även notiser om när coins blir listade hos div. exchanges etc. Bra skit!

LOL. Ändå starkt att lyckas få dit världens enda "Master crypto coach" och världens i särklass rikaste människa, Tony de Gouveia, på en och samma gång.
Spontant tycker jag vi i Sverige har för lite möten där vi sträcker armarna i luften, vrålar på kommando och avslutar med att ge bort alla våra pengar.

Exakt.
Warren, Carlos, Bill och Jeff kliar sig alla i huvudet över hur han gör.
18% om dagen i FLERA ÅR borde göra att han med lätthet kan köpa ut alla ovanstående.

Usch.

Idag hade jag en heldag med att reda ut BTC vs BCH. Jag hade lite BCH innestående som inte hade tagits omhand om sedan forken förra året. Skönt att reda ut den huvudvärken. Det innefattade en del sha256 summor, gpg signaturer, nya operativsystem i VirtualBox samt lusläsning av gamla forumtrådar men det gick ändå väldigt smidigt till slut. Skönt! Vad har ni för övrigt att säga om Bitstamp vid försäljning av BTC och BCH?

Idag hade jag en heldag med att reda ut BTC vs BCH. Jag hade lite BCH innestående som inte hade tagits omhand om sedan forken förra året. Skönt att reda ut den huvudvärken. Det innefattade en del sha256 summor, gpg signaturer, nya operativsystem i VirtualBox samt lusläsning av gamla forumtrådar men det gick ändå väldigt smidigt till slut. Skönt! Vad har ni för övrigt att säga om Bitstamp vid försäljning av BTC och BCH?
Jag sålde mina bch förra veckan och gick in i ETC inför callisto droppen, verkar idagsläget vara tveksamt bra. Förväntade mig över 50$ för etc inför Callisto men fan vad fel jag hade, ETC går dåligt mot callisto och jag förstår såklart inte varför.

Fick precis höra att en kollega utökade sitt bolån med 200 tk som han ska investera i krypto. Vad säger panelen om det? :)
Citerar mig själv

Får han bra pris på magsårsmedicin?
Ingen minns en fegis =)
Om marknaden fortsätter i samma i takt, utan krasch osv, kommer han göra kraftigt med deg.
Vi får hoppas att han är säker på att hans bostad behåller värdet. Det är fint om 60 000st skulle göra likadant och sedan kommer högre räntor och sämre bostadsmarknad, så sitter så många människor med belåningar som gått till kryptovalutor...
Att det låter jäkligt korkat!
Att låna för att investera tycker jag är okej om det är i ett företag man tror på och kan påverka, tex det egna eller någon bekants.

Med facit i hand så kan vi väl konstatera att bättre affärer har väl gjorts
(till hans försvar så var han tidigt inne i krypto så han ligger fortfarande på + pga tidigare investeringar)

Tillbaka
Topp