Woland
Basic
Då kunde de väl lika gärna skippa hoppa på tramset överhuvudtaget kan man tycka..
Helt rätt.
Lockbete för småbarn.
Fungerar som regel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kunde de väl lika gärna skippa hoppa på tramset överhuvudtaget kan man tycka..
Ett tips om någon behöver en bra 360-kamera med inbyggt minne på ca 100gb:
DJI Osmo 360 Standardpaket, 360-kamera med 1-tums 360°-bild, äkta 8K 360°-video, 4K/120fps & 170° Boost-video, 120MP 360°-foto, 100 min 8K-inspelning, vattentät, actionkamera för sport, vlogg : Amazon.se: Elektronik
DJI Osmo 360 Standardpaket, 360-kamera med 1-tums 360°-bild, äkta 8K 360°-video, 4K/120fps & 170° Boost-video, 120MP 360°-foto, 100 min 8K-inspelning, vattentät, actionkamera för sport, vlogg : Amazon.se: Elektronikwww.amazon.se
![]()
DJI Osmo 360 Standard Combo - Black Friday 2025 – Erbjudanden från 2 890 kr
Hitta DJI Osmo 360 Standard Combo från DJI i kategorin Actionkameror. Jämför priser från 25 butiker, med priser från 2 890 kr.www.prisjakt.nu
![]()
Kör en 75" frame idag (2024)Ok!
Får väl undersöka det lite då, har också Hue i resten av huset.
The frame pro har riktigt bra bild och antireflex.Kör en 75" frame idag (2024)
Du betalar för design och tavelfunktionen.
Men bilden är inte i närheten av OLED eller mini/QD-led panelerna, det får du ha i åtanke.
Har faktiskt inte kollat spec på frame pro,The frame pro har riktigt bra bild och antireflex.
Blev förvånad att den var så bra. Jag har oled idag så gillar svärta![]()
Letar med Oled 77 men det är ju snarare dyrare nu än tidigareHar faktiskt inte kollat spec på frame pro,
för min del blir det oled härnäst.
Sugen på LG G5 77, men det är en hel del pengar tyvärr.
Instämmer helt... bättre att avvakta lite.Letar med Oled 77 men det är ju snarare dyrare nu än tidigare
Vad är egentligen ditt problem? Impotens och ett behov av leka tuff på nätet? Jag t.ex behöver ett gäng såna, därav att jag beställt nu under BF. Sluta spela tuff i var och varannan tråd. Häng med dina polare i Elkans ChatGPT tråd och lek rik istället för att förpesta övriga delar av KlocksnackKlart man inte behöver.
Då hade gemene man redan köpt en dylik.
Ja det är mycket pengar, men det är också väldigt mycket TVHar faktiskt inte kollat spec på frame pro,
för min del blir det oled härnäst.
Sugen på LG G5 77, men det är en hel del pengar tyvärr.
Ahh !Ja det är mycket pengar, men det är också väldigt mycket TV
Har själv platsbyggt in i väggen och runt min 77” så den sitter typ flush mot väggen eller sticker ut typ 5mm. Sen finns ordentligt plats för ljud bakom de specialtillverkade panelerna i högtalartyg. Otroligt nöjd trots att det svider i plånboken
![]()
Jag har sån tur att det är en stor garderob på andra sidan väggen så har gjort en kabelgenomföring och sen kopplat allt till en Logitech Harmony Elite hub med IR Beamer så jag kan styra ljud m.m. trots betongvägg emellan. Använder sen mobilen för att kommunicera med alla enheter kopplade till hubben eller Logitech fjärren men det är lite OT i denna trådenAhh !
Man blir inte mindre sugen nu.
Vi har precis börjat rita för en mediavägg hemma, där jag vill bygga in på samma sätt som dig men att mediaväggen sticker ut från vägg.
tv + soundbar , och kanske inbyggda hyllplan som man sedan klär med microcement.
Har du kört med medialåda bakom tv:n för alla ingångar osv ?
![]()
Fan, det var riktigt bra.Jag har sån tur att det är en stor garderob på andra sidan väggen så har gjort en kabelgenomföring och sen kopplat allt till en Logitech Harmony Elite hub med IR Beamer så jag kan styra ljud m.m. trots betongvägg emellan. Använder sen mobilen för att kommunicera med alla enheter kopplade till hubben eller Logitech fjärren men det är lite OT i denna tråden![]()
lite beroende på vad för soundbar du ska köpa så kommer den inte funka enligt spec om den är inbyggd(om den nu också skall vara inbyggd)Fan, det var riktigt bra.
Jag har inte lika mycket tur, då det är en yttervägg
Får låta elektrikern lösa något så att allt kan styras trådlöst.
Har du byggt panelerna själv eller köpt dom?Ja det är mycket pengar, men det är också väldigt mycket TV
Har själv platsbyggt in i väggen och runt min 77” så den sitter typ flush mot väggen eller sticker ut typ 5mm. Sen finns ordentligt plats för ljud bakom de specialtillverkade panelerna i högtalartyg. Otroligt nöjd trots att det svider i plånboken
![]()
Det märkte jag när jag började kika på soundbars faktiskt .lite beroende på vad för soundbar du ska köpa så kommer den inte funka enligt spec om den är inbyggd(om den nu också skall vara inbyggd)
Exv soundbars med uppskjutande eller sidoskjutande högtalare
Titta först efter att beställa/köpa men hitta inget passande så byggt själv av tunn aluminium profil och högtalartyg. Viktigaste punkten är att ha rejält med luft bakom så att högtalarna inte är ”inbyggda” utan endast dolda.Har du byggt panelerna själv eller köpt dom?