• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Ett tips om någon behöver en bra 360-kamera med inbyggt minne på ca 100gb:

Skärmavbild 2025-11-30 kl. 00.53.09.png

Ett tips om någon behöver en bra 360-kamera med inbyggt minne på ca 100gb:

Skärmavbild 2025-11-30 kl. 00.53.09.png

Klart man inte behöver.
Då hade gemene man redan köpt en dylik.

Klart man inte behöver.
Då hade gemene man redan köpt en dylik.
Vad är egentligen ditt problem? Impotens och ett behov av leka tuff på nätet? Jag t.ex behöver ett gäng såna, därav att jag beställt nu under BF. Sluta spela tuff i var och varannan tråd. Häng med dina polare i Elkans ChatGPT tråd och lek rik istället för att förpesta övriga delar av Klocksnack

Har faktiskt inte kollat spec på frame pro,
för min del blir det oled härnäst.

Sugen på LG G5 77, men det är en hel del pengar tyvärr.
Ja det är mycket pengar, men det är också väldigt mycket TV 👍

Har själv platsbyggt in i väggen och runt min 77” så den sitter typ flush mot väggen eller sticker ut typ 5mm. Sen finns ordentligt plats för ljud bakom de specialtillverkade panelerna i högtalartyg. Otroligt nöjd trots att det svider i plånboken 😁
IMG_3447.jpeg

Har själv platsbyggt in i väggen och runt min 77” så den sitter typ flush mot väggen eller sticker ut typ 5mm. Sen finns ordentligt plats för ljud bakom de specialtillverkade panelerna i högtalartyg. Otroligt nöjd trots att det svider i plånboken 😁
IMG_3447.jpeg
Ahh !
Man blir inte mindre sugen nu.

Vi har precis börjat rita för en mediavägg hemma, där jag vill bygga in på samma sätt som dig men att mediaväggen sticker ut från vägg.
tv + soundbar , och kanske inbyggda hyllplan som man sedan klär med microcement.

Har du kört med medialåda bakom tv:n för alla ingångar osv ?
1.jpg

Ahh !
Man blir inte mindre sugen nu.

Vi har precis börjat rita för en mediavägg hemma, där jag vill bygga in på samma sätt som dig men att mediaväggen sticker ut från vägg.
tv + soundbar , och kanske inbyggda hyllplan som man sedan klär med microcement.

Har du kört med medialåda bakom tv:n för alla ingångar osv ?
1.jpg
Jag har sån tur att det är en stor garderob på andra sidan väggen så har gjort en kabelgenomföring och sen kopplat allt till en Logitech Harmony Elite hub med IR Beamer så jag kan styra ljud m.m. trots betongvägg emellan. Använder sen mobilen för att kommunicera med alla enheter kopplade till hubben eller Logitech fjärren men det är lite OT i denna tråden 😅

Jag har sån tur att det är en stor garderob på andra sidan väggen så har gjort en kabelgenomföring och sen kopplat allt till en Logitech Harmony Elite hub med IR Beamer så jag kan styra ljud m.m. trots betongvägg emellan. Använder sen mobilen för att kommunicera med alla enheter kopplade till hubben eller Logitech fjärren men det är lite OT i denna tråden 😅
Fan, det var riktigt bra.
Jag har inte lika mycket tur, då det är en yttervägg 😅

Får låta elektrikern lösa något så att allt kan styras trådlöst.

Fan, det var riktigt bra.
Jag har inte lika mycket tur, då det är en yttervägg 😅

Får låta elektrikern lösa något så att allt kan styras trådlöst.
lite beroende på vad för soundbar du ska köpa så kommer den inte funka enligt spec om den är inbyggd(om den nu också skall vara inbyggd)

Exv soundbars med uppskjutande eller sidoskjutande högtalare

Men diskussionen bör kanske tas i relevant forumsdel

Förövrigt GXen som vi har på övervåningen bygger inte jättemycket….som jag förstått det så är G5 i princip likadan?

IMG_3609.jpeg

Senast ändrad:

IMG_3447.jpeg
Har du byggt panelerna själv eller köpt dom?

lite beroende på vad för soundbar du ska köpa så kommer den inte funka enligt spec om den är inbyggd(om den nu också skall vara inbyggd)

Exv soundbars med uppskjutande eller sidoskjutande högtalare
Det märkte jag när jag började kika på soundbars faktiskt .
Vill ha något som liknar B&O Beosound men till ett humanare pris 🤣

Tillbaka
Topp