• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Någon som hittat någon rabatt på R.M Williams? Har för mig att de brukade finnas riktigt bra deals för ett par år sedan, men kanske tuffare att hitta nu. Är på jakt efter ett par riktigt bra vinterkängor, men håller mig gärna under 5k+ :)

Någon som hittat någon rabatt på R.M Williams? Har för mig att de brukade finnas riktigt bra deals för ett par år sedan, men kanske tuffare att hitta nu. Är på jakt efter ett par riktigt bra vinterkängor, men håller mig gärna under 5k+ :)
Ja, Susegården hade ju riktigt bra pris för ett par år sedan då jag köpte mina RM Williams Blaxland Yearling Chestnut för 2400:-. De verkar dock inte längre ha kvar sin webbshop.

Jag köpte ett par Blaxland i grön mocka på Black Friday från Ted & Teresa för ett par år sen, men deras webshop verkar vara tillfälligt stängd för ombyggnad. Så det hjälpte ju kanske inte så mycket då, ifall du inte råkar bo i Gbg?

Tillbaka
Topp