• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Jag har ett par Yanko sen en månad tillbaka. Köpte dem för ett bröllop med mörk kostym som klädkod. Passade mina fötter mycket bättre och min första känsla var bättre än mina 3 par loake. Lättare att gå in och tycker att ovanskinnet ser finare ut i alla fall :). Nu har dem inte fått jättemycket tid på fötterna dock. Värt att nämna använder Yanko salpa i hälkappan medans Loake kör plast som jag förstått det.
Hur är storleken? Stora? Små?

Fasen också. Orkade inte läsa på och klippte en Pegga nu för att ersätta min trötta lågpris kvarn.

:(
Kör själv med Peugeot kvarnar har gjort så en längre tid och är riktigt nöjd. Aldrig något strul utan funkar som det ska utan problem.
Har inte haft Zassenhaus kvarnar men gissar att det inte är någon större skillnad. T ex så lämnar Peugeot livstidsgaranti på malverket medans
Zassenhaus ger 25år. Mao det är bra skit oavsett vilket märke du väljer.

http://patine.shoes/ eller patine.pl kör 20% på Yanko skor och fri frakt inom EU. Haffade ett par boots för 2500.
Tackar! Klickade hem ett par Chelsea, såg efter jag lagt beställningen att priset på Saphir produkter var ruskigt bra också, lite små surt!
Tack för tipset! Fanns en del riktigt fina skor där.. Säkert en jättedum fråga, men jag kan inte välja Sweden som delivery country?! Switzerland och Swaziland finns... Något tips? Ni verkar ju ha lyckats :)

Senast ändrad:
Tack för tipset! Fanns en del riktigt fina skor där.. Säkert en jättedum fråga, men jag kan inte välja Sweden som delivery country?! Switzerland och Swaziland finns... Något tips? Ni verkar ju ha lyckats :)
Låter märkligt, det fungerade fint för mig! Skicka ett mail till dem annars.

Jag hittade också i listan. Beställde via telefonen, är påväg med UPS nu. Fick trackingnummer nu imorse.

Jag hittade också i listan. Beställde via telefonen, är påväg med UPS nu. Fick trackingnummer nu imorse.

Haha, fattar ingenting. Ser likadant ut från mobilen... Nåja har mailat men nu är ju rean slut :(

patine-shoes.png

Sorry för spammande men kan vara kul att veta. Pratade precis med Skolyx och enligt den jag pratade med har de att avtal med Patine att Patine inte får sälja till Sverige och Skolyx inte till Polen. Enda sättet för mig att få tag på skon jag är sugen på nu är genom MTO från Skolyx för 3495 vilket inte känns speciellt prisvärt...

Sorry för spammande men kan vara kul att veta. Pratade precis med Skolyx och enligt den jag pratade med har de att avtal med Patine att Patine inte får sälja till Sverige och Skolyx inte till Polen. Enda sättet för mig att få tag på skon jag är sugen på nu är genom MTO från Skolyx för 3495 vilket inte känns speciellt prisvärt...
Oj, det var ju spännande. Blir väldigt intressant att se om några skor dyker upp då.... Undrar om det var ett ärligt misstag att det plötsligt gick att beställa till Sverige när rean drog igång, eller om det var en chansning från Patine.

vafan det är ju en Pegga, förväntades något annat ( vi har också Peugeot förövrigt)
Hjälper ju inte om själva kvarnen är top notch när skiten ställer om sig HELA TIDEN!!! Fan.. Den står och hånflinar åt mig på bänken i detta nu!! :-.)

Va lustigt! Jag har iaf fått ett trackingnummer så förhoppningsvis är det ett par skor påväg.

Hjälper ju inte om själva kvarnen är top notch när skiten ställer om sig HELA TIDEN!!! Fan.. Den står och hånflinar åt mig på bänken i detta nu!! :-.)
Vilken modell pratar vi om?
Det här känns inte alls igen på mina Peggar.
Kör med modell Chateanauf som har ställbar storlek via deras s k U-select malningsgrad.

Tillbaka
Topp