• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Black Friday

Såg en 75tum tv på rea hos komplett.se idag.

Gå in på dagens erbjudanden så ska du se den. Kan inte säga om det är nått att ha men tänkte informera iaf!

Sen är det inte fel att bokmärka den här sidan:

https://www.sweclockers.com/blackfriday2017

Jag är på jakt efter en 75 tums TV, inte för dålig, till rätt kurs. Behöver inte vara toppmodell, men det får inte vara sämsta modellen heller. Ska bli kul att se om det kommer ut något!

Synd att handlarna förstör traditionerna genom att göra om Black Friday till en hel vecka :(
Ja, detta med Black Friday är ju verkligen en lång tradition som går långt tillbaka i tiden...jag minns 00-talet då det verkligen...inte helt enkelt fanns...;)
EDIT: Såg att jag var pucktvåa på denna reflektion av @Torstens gnällande...

Vad tror ni om sidor som säljer klockor då? Tänkte själv hålla lite utkik efter en SRP773. Finns ju på lite olika ställen så kanske går att göra nåt kap. :)

Själv köpte man ju en laptop på "Singels day" 11/11. Nåt kinesiskt påfund från början som Elgiganten hoppade på. Vi får se om den blir ännu billigare nu under Black Friday... :-(

Ja just det, det funkar alltså retroaktivt i 30 dar och i samma butik? :)
Misstänker dock att dom har koll på detta men kommer givetvis hålla ögonen öppna...

Ja ,det stämmer men även mot andra butiker ifall de har samma produkt till lägre pris.
Dock matchar de ej mot onlinebutiker.

Använt mig av detta en gång när jag köpte en tv för 10k, så sänkte Siba likadan modell med 2k vart bara att visa upp kvittot så fick man pengarna utbetalda :)

Ja ,det stämmer men även mot andra butiker ifall de har samma produkt till lägre pris.
Dock matchar de ej mot onlinebutiker.

Använt mig av detta en gång när jag köpte en tv för 10k, så sänkte Siba likadan modell med 2k vart bara att visa upp kvittot så fick man pengarna utbetalda :)
Nice.
Man undrar ju hur dom går runt inbland...

Nice.
Man undrar ju hur dom går runt inbland...
Elgiganten undantaget så går de inte runt och därför försvinner kedjor titt som tätt.
Den som är intresserad kan läsa om "mall death" i USA där shoppingcenters tvingas slå igen på löpande band. Tex har Toys R Us konkat och många stora kedjor har gigantiska ekonomiska problem.

Olika 'rebates'' och ''kickers'' som går in beroende på hur mycket de har köpt in som ibland gör att de kan sälja på minus marginal. (är dock bara en del av kakan)
Jo sen drar dom väl in en del på billigare produkter som kablar och grejer där marginalen är bra mycket högre och man säljer mer volym.
Hörde en anställd som berätta om Black Friday för 2 år sen. Siba hade nån Sony telefon till salu för deras inköpspris... dom fick bara svälja och sälja till förlust... :)

Elgiganten undantaget så går de inte runt och därför försvinner kedjor titt som tätt.
Den som är intresserad kan läsa om "mall death" i USA där shoppingcenters tvingas slå igen på löpande band. Tex har Toys R Us konkat och många stora kedjor har gigantiska ekonomiska problem.
Mall Death läsandet låter intressant. Är det nån bok eller är det Googla som gäller?

Tillbaka
Topp