Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg upp bildFick tag i en Atlantic och en Antarctic i Köpenhamn precis, inte särskilt farlig kö där!
Har du hittat en Fifty Fathoms från 1950 är det väl en riktig sensation?Finns bara en från 1950 på Chrono just nu och begärt pris där är 400 k. Man kan tänka sig att Swatch kommer bidra till en rejäl hype på de gamla.
Gott! Jag skall på en liten Eurotrip i nästnästa vecka. Hoppas på kunna köpa ett par då! Men det var fortfarande 1st/person eller gick du tillsammans med någon som också köpte en av dem?Fick tag i en Atlantic och en Antarctic i Köpenhamn precis, inte särskilt farlig kö där!
Tycker den ser riktigt lam ut i jämförelse med Speedyn men man verkar ju onekligen kunna sälja det mesta med PRBlå vs blå (bild stulen från en Facebook-grupp)
Grattis! Hade de den vita också?Första på svensk mark?
Och ja, plasten är av nu - håll till godo
Snygg! Hur är ditt första intryck på kvaliten?Första på svensk mark?
Och ja, plasten är av nu - håll till godo
Japp, alla fanns - ja va typ 30e man i kö, så vet ej hur det såg ut för de 100 som stod bakom mig vita var också riktigt snygg!Grattis! Hade de den vita också?
Känns ungefär som moonswatchen - kommer dock inte överens med bandet märkte jag, men det är det lilla - överlag jäktigt coolSnygg! Hur är ditt första intryck på kvaliten?
Känns som moonswatchen- kommer dock inte överens alls med bandet märkte jag - så får bli till att sätta på något annat där! men jäkligt cool överlag !
Jag ser fram emot nästa projekt redan nu. Breguet by Swatch. En type 20 i gul plast hade inte suttit fel!
KööönStår i kön till swatch vid times square. Den är låååång!
Njut av semestern istället
Köpa klockan kan vara en del av semesternNjut av semestern istället
Ser rätt kört utKöpa klockan kan vara en del av semestern
Haha inte långt från :/Ser rätt kört ut
50 famnar = 91m blir detIdealet hade ju varit att faktiskt ha den märkt som tät till femtio famnar igen, dvs typ 100m. Skulle ju Swatch lätt klara av.
Kommer inte köpa detta oservicebara skit för 5 eller vad den nu kostar. Lite högre kvalitét och servicebart verk så skulle inte jag sett upp mot 10k som dumt.Strax under tio för en Swatch får man ju se som ett fynd.