• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Jag tror dem helt enkelt har skrivit fel på Tyska sidan. Om du kollar runt så är det just den dubbla indexen och dem tjockare ramarna som står för GT modellerna. Den enda jag kunde hitta med den enkla ramen och singel index var just den du hänvisade till.

Der aktuell günstigste Chronomat in Stahl mit Lederband hat einen Listenpreis von 6690,- Euro.

Bitte beachten Sie das seltene GT Zifferblatt des angebotenen Chronomaten.

Taner, med all respekt så här kan man inte bedriva handel. Du måste snabbt se till att få hjälp med din hemsida. Oavsett i vilket land man bedriver sin verksamhet så måste man kunna stava och uttrycka sig så att kunden förstår vad man vill förmedla.

Ett ytterligare råd är att man inte bör skriva folk på näsan att man betalar skatt, de flesta bolag och privatpersoner i Sverige betalar skatt så du är icket unik i detta och det är absolut ingenting man använder som försäljningsargument.

Jag tror nog att du skulle behöva en mentor, det mesta går att förbättra.

Lycka till!

Mongo på facebook:

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Hoppas att du kan läsa Tyska, (Jag är född där kommer därifrån ;))
Hallo Taner

Wenn du rechtschreibhilfe auf schwedisch brauchst helfe och dir gerne aus so gut ich kann,ich glaube die Leute hier meinen es nur gut mit dir,so kannst du in Schweden nicht ein seriöses Geschäft betreiben da wirst du ganz einfach nicht ernstgenommen als Geschäftsmann.

Ursäkta pojkar och flickor att jag skriver lite på tyska där,jag gav Taner lite tips bara.:D

Hallo Taner

Wenn du rechtschreibhilfe auf schwedisch brauchst helfe och dir gerne aus so gut ich kann,ich glaube die Leute hier meinen es nur gut mit dir,so kannst du in Schweden nicht ein seriöses Geschäft betreiben da wirst du ganz einfach nicht ernstgenommen als Geschäftsmann.

Ursäkta pojkar och flickor att jag skriver lite på tyska där,jag gav Taner lite tips bara.:D
Danke für das Angebot, wenn ich Hilfe benötigen, komme ich gerne auf Ihr Angebot zurück.
Habe Mich hier durch einige Kommentare persönlich angegriffen Gefühlt.jedoch habe ich die Kritik angenommen und habe bereits änderungen vorgenommen.

P.s. Nett das sie sich gemeldet haben :)

• Like
Reactions: Ken
Skojare eller bara okunnig?
Känns mer som en skojare,först ville han träffas på onsdag eller torsdag,sen hörde han inte av sig på två dagar,skickade ett mail till på onsdag han svarade på torsdag,när det passar mig att komma förbi,jag svarar med idag eller i morgon efter det inget svar,hoppas jag inte blandade ihop dagarna nu:happyhappy:

Det dröjde ett tag innan han la in den kommentaren, inget i texten tydde på att det skulle vara en replika innan..även om det kanske var givet att det inte stod rätt till då han inte hade egna bilder och minus omdömme. Men folk verkar drömma om det där kapet så de bortser från detta.

Tillbaka
Topp