• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Det är lite spännande också att folk fortfarande budar på den, någon bjöd 30 200 kr nu på morgonen...för en replica. Att läsa, alternativt använda huvudet hade kunnat vara bra ide här.

Sen undrar jag även lite över samma killes andra submariner 116613 annons, den som direkt stod att det var en replica, den ligger nu på 5 600 kr, med 1 vecka kvar, varför vill någon betala så mycket pengar för en replica av en minst sagt opålitlig säljare? För det första är det inte ens säkert man får någon klocka, för det andra även om man får klockan så kan det ju knappast vara värt priset? Har folk budat på en replica eller har de bara ingen koll och budar utan att läsa?

Det är lite spännande också att folk fortfarande budar på den, någon bjöd 30 200 kr nu på morgonen...för en replica. Att läsa, alternativt använda huvudet hade kunnat vara bra ide här.

Sen undrar jag även lite över samma killes andra submariner 116613 annons, den som direkt stod att det var en replica, den ligger nu på 5 600 kr, med 1 vecka kvar, varför vill någon betala så mycket pengar för en replica av en minst sagt opålitlig säljare? För det första är det inte ens säkert man får någon klocka, för det andra även om man får klockan så kan det ju knappast vara värt priset? Har folk budat på en replica eller har de bara ingen koll och budar utan att läsa?

Såg att de som budar på 116613 har noll omdömen. Försöker han att buda tillbaka den via andra konton tro?

Det där med deras sälja med Klarna, jag sålde en klocka alldeles nyss och upptäckte att alla köpesummor som överstiger 3000:- håller Klarna kvar i 2 veckor innan pengarna betalas ut. Surt... dom måste få in en hel del ränta på andras pengar :mad:

Det där med deras sälja med Klarna, jag sålde en klocka alldeles nyss och upptäckte att alla köpesummor som överstiger 3000:- håller Klarna kvar i 2 veckor innan pengarna betalas ut. Surt... dom måste få in en hel del ränta på andras pengar :mad:

Det är väl för att köparen ska hinna undersöka produkten, och säga att allt är ok, innan pengarna går vidare till säljaren.

Ken Kun du kan ha gjort ett riktigt kap där, kanske ska gå och kolla den hos AD innan pengarna lossnar hos Klarna. Grattis, räknar med paketöppning snart!

Bilderna är så dåliga, men ja, det visningen verkar konstig. Jag skulle ha kunnat ta den till Rob E, verifierat den och sedan fått pengarna tillbaka om det visade sig att den är falsk.

Vet dock inte om jag orkar :)

Bäst
image.jpg

Undrar hur kronografen funkar

Jag som nybörjare på klockor skulle direkt tänka att det är en fake med den bilden.
Siffrorna på vridningen och visarna ser konstiga ut.

Tillbaka
Topp