Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt konfunderad över denna på UretVintage. Kvarts miljon för Datejust känns mycket, även för en novis som mig.
Noterade dock att kronan sitter på vänster sida och förstoringsglaset saknas över datumet, något speciellt som höjer priset? Men gulddoublé? På en Rolex?!
Upplys mig, ni som kan!
Vill minnas att jag betalade runt 3' för två år sedan för min. Utan poleringVad kostar en service på den tro?
Mejlade.. Inget svar. Säkert såld redan..Vill minnas att jag betalade runt 3' för två år sedan för min. Utan polering
Räkna mellan 3-5' så är den fortf billigare än billigaste på chrono24
Bara hålla tummarna. Har du tur så är tjejen på ett zumbapass nu och svarar när hon e klar Lycka tillMejlade.. Inget svar. Säkert såld redan..
Ha ha! Tack!Bara hålla tummarna. Har du tur så är tjejen på ett zumbapass nu och svarar när hon e klar Lycka till
Ha ha! Tack!
Svar, Ja. Lägger med bild.
2900 :- för en tre månader gammal Breitling...hmm...Svar, Ja. Lägger med bild.
Sugen på en AP? Ser riktigt fin ut. 450 000kr nypris.
2900 :- för en tre månader gammal Breitling...hmm...
2900 :- för en tre månader gammal Breitling...hmm...
Kanske därför den redan är bortplockad.
Har inte speciellt bra koll på Speedmaster, men en från samma år som månlandningen borde väl vara ganska eftertraktad? Eller missar jag något?
http://m.blocket.se/gotland/Omega_Speedmaster_1969_59622378.htm?ca=11&w=3
Det är iof ganska många länkar som dör efter anmälningar och annat, och därmed också dina inläggs relevans - om du inte postar screenshots...
Vet inte om -69 orna är så speciella, det finns ett boettlock som är lite mer eftertraktat än andra där texten står diagonalt över locket och inte runt locket. Ännu hellre en premoon boettlock med sjöhästen och utan text. Ska man ha den tidigare gamla boetten utan skydd för krona och pushers sticker det däremot iväg.
Vad gäller annonsen så skulle jag nog fundera över vad man menar med " mint" menar man original eller nyskick med bytt tavla, visare etc
Är det här en annons och klocka ni skulle gå vidare med så att säga?http://www.blocket.se/uppsala/Certina_DS_Action_59112157.htm?ca=11&w=3
Detta är min klocka, välkommen att höra av dig till mig.
Mvh Christopher
Välkommen!
För dyrt, hon ville ha gratisNågot för Sandra? Hahah
Han skrev ju dock att han ville GE ut. Lite dubbla budskapFör dyrt, hon ville ha gratis
Obetalbart, undrar om det är en ny era av annonser som kommer...Han skrev ju dock att han ville GE ut. Lite dubbla budskap