Äntligen ryter någon mer tillVad i H-E är det för fel på er! Posta skärmdumpar, länkar blir obsoleta!
Kommer börja radera inlägg med enbart länkar i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen ryter någon mer tillVad i H-E är det för fel på er! Posta skärmdumpar, länkar blir obsoleta!
Kommer börja radera inlägg med enbart länkar i.
jag är med på att en del blocket och tradera annonser försvinner snabbt, då är väl print screen att föredra, tex när de innehåller fejkprylar eller är rena scam annonser men i de lägen där man delar länkar till auktionshus, pantbanker eller butiker som brukar ha prylarna kvar ett bra tag tycker jag det funkar bättre att kolla på ursprungsannonsen med oftast större bilder och all info än småbilder i en print screen
cheers
christian
KorrektEnbart länkar är fy-fy, att klistra in länken under en printscreen när den tillför något tror jag snarare uppmuntras. Då får man ju både översikten, back-up'en och möjlighet att nörda ner sig. Alla nöjda och glada
hahaha, sjukaste (sämsta) jag sett.Bra produktbild. Fint med en print screen där ett WhatsApp-meddelande har ploppat upp, på tyska dessutom.
Känns seriöst.
Bra pris om den är kosher trots det antagligen stundande servicebehovet. Någon som mailat och bett om bättre bilder?För bra för att vara sant?
Bra pris om den är kosher trots det antagligen stundande servicebehovet. Någon som mailat och bett om bättre bilder?
Nej men jag var sugen på det. Med servicebehov så är priset inte galet lågt. Förundras ändå över att många tar sjukt suddiga bilder och lägger ut. Då börjar man tro att de försöker dölja någonting. Någon runt Hudiksvall som kan kolla på den live?
Njaee men tänk på att de flesta som ligger ute ligger kring 21-23' lägg därmed till ett ev. servicebehov (som med alla begagnataffärer) så blir priset bra.
Förundras också över människors förmåga att förstöra för sig själva genom att ta helt värdelösa bilder. Man drar absolut öronen till sig när det är EN kass bild
Ett kap. Slå till!
20k taget haha
Synd bara att den kommer utan box och papper.Slängde iväg ett mail nu
Finns iof en på KS såg jag nu för 19,5' servad 2014-09-19, mer värt imho
https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-planet-ocean-42mm.38783/
Mailade om fler bilder redan inatt. Ringde imorse utan svar. Skickade då sms och fick svar att den var såld. Synd, det kunde blivit en helt ok affär.Nej men jag var sugen på det. Med servicebehov så är priset inte galet lågt. Förundras ändå över att många tar sjukt suddiga bilder och lägger ut. Då börjar man tro att de försöker dölja någonting. Någon runt Hudiksvall som kan kolla på den live?
Verkligen synd. Bra pris om den var okej i övrigt.Mailade om fler bilder redan inatt. Ringde imorse utan svar. Skickade då sms och fick svar att den var såld. Synd, det kunde blivit en helt ok affär.
Man kan ju argumentera för att säljaren inte direkt försöker missleda någon i text, men ändå...
Ännu ett fyndläge! Rolex Winner?!
Den är på när den är på armen och av när den inte är på, misstänker att den är pulsstyrd. De kan de där Rolex!
Man kan ju argumentera för att säljaren inte direkt försöker missleda någon i text, men ändå...
Säkerligen inget fel med denna annons.. Men vem kör kombinationen pepsi GMT med guld/stål oyster länk??
[/quote
Ny combo tydligen!