• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

jag är med på att en del blocket och tradera annonser försvinner snabbt, då är väl print screen att föredra, tex när de innehåller fejkprylar eller är rena scam annonser men i de lägen där man delar länkar till auktionshus, pantbanker eller butiker som brukar ha prylarna kvar ett bra tag tycker jag det funkar bättre att kolla på ursprungsannonsen med oftast större bilder och all info än småbilder i en print screen

cheers
christian

Enbart länkar är fy-fy, att klistra in länken under en printscreen när den tillför något tror jag snarare uppmuntras. Då får man ju både översikten, back-up'en och möjlighet att nörda ner sig. Alla nöjda och glada :)
 
För bra för att vara sant?
image.jpg
 
Bra pris om den är kosher trots det antagligen stundande servicebehovet. Någon som mailat och bett om bättre bilder?

Nej men jag var sugen på det. Med servicebehov så är priset inte galet lågt. Förundras ändå över att många tar sjukt suddiga bilder och lägger ut. Då börjar man tro att de försöker dölja någonting. Någon runt Hudiksvall som kan kolla på den live?
 
Nej men jag var sugen på det. Med servicebehov så är priset inte galet lågt. Förundras ändå över att många tar sjukt suddiga bilder och lägger ut. Då börjar man tro att de försöker dölja någonting. Någon runt Hudiksvall som kan kolla på den live?

Njaee men tänk på att de flesta som ligger ute ligger kring 21-23' lägg därmed till ett ev. servicebehov (som med alla begagnataffärer) så blir priset bra.
Förundras också över människors förmåga att förstöra för sig själva genom att ta helt värdelösa bilder. Man drar absolut öronen till sig när det är EN kass bild
 
Njaee men tänk på att de flesta som ligger ute ligger kring 21-23' lägg därmed till ett ev. servicebehov (som med alla begagnataffärer) så blir priset bra.
Förundras också över människors förmåga att förstöra för sig själva genom att ta helt värdelösa bilder. Man drar absolut öronen till sig när det är EN kass bild

Ett kap. Slå till! :)
 
20k taget haha:)
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    110.2 KB · Visningar: 279
  • image.jpg
    image.jpg
    87.5 KB · Visningar: 252
  • image.jpg
    image.jpg
    82.2 KB · Visningar: 246
  • image.jpg
    image.jpg
    97.2 KB · Visningar: 251
  • image.jpg
    image.jpg
    92.5 KB · Visningar: 248
  • image.jpg
    image.jpg
    103 KB · Visningar: 250
  • image.jpg
    image.jpg
    93.7 KB · Visningar: 248
  • image.jpg
    image.jpg
    90.7 KB · Visningar: 243
Nej men jag var sugen på det. Med servicebehov så är priset inte galet lågt. Förundras ändå över att många tar sjukt suddiga bilder och lägger ut. Då börjar man tro att de försöker dölja någonting. Någon runt Hudiksvall som kan kolla på den live?
Mailade om fler bilder redan inatt. Ringde imorse utan svar. Skickade då sms och fick svar att den var såld. Synd, det kunde blivit en helt ok affär.
 
Om den nu skulle vara 18k guld helt eller delvis som märkningen säger så borde vilken guldhandlare som helst bjuda mer än 500 kr, eller....
 
Tillbaka
Topp