• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Ne. Står inget om det. Om det inte är något som är tokigt känns det som att någon kan fynda :)

Brukar inte dyka upp innan man budar på något men som du säger så står det inget om det och klockan är såld en gång tidigare för ett par veckor sedan då var den uppe i 130k typ. Verkar lite skumt.
 
Bra att klockan är i ett toppskick, synd att det smugit sig in ett "Day-Date" och ett "Quartz" på urtavlan...
image.png
 
Nu kan ju såklart säljaren tvärljuga, naturligtvis. Men jag tycker att "aldrig använd" inte är det samma som "aldrig buren". Annars skulle väl alla klockor hos AD vara begagnade, om någon nånsin provat dom på handleden.
Visst men man kanske inte ska ta ett wrist shot och skriva aldrig använd!
 
Varför köper man en klocka och sen säljer den en vecka senare? Kan ju vara pengatvätt men tänker att det inte är det eftersom han vill byta.

S2nS3Y7.png
 
Varför köper man en klocka och sen säljer den en vecka senare? Kan ju vara pengatvätt men tänker att det inte är det eftersom han vill byta.

S2nS3Y7.png
Kan nog finnas flera skäl, behöver inte vara något kriminellt. Själv så ägde jag 2st 116613lb tidigare i höstas då jag klippte en begagnad på blocket medans jag blev otåligt väntade på att mitt nya exemplar från Rob skulle anlända. Nu flippade jag iofs. den begagnade och behöll den nya...

Hur fan kan de släppa igenom det där? Imponerande...
 
Tillbaka
Topp