Är det fejk skruvar? (Seriös fråga).Någon stackare som slintit med mejseln när hen förgäves försökt skruva upp skruvarna...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det fejk skruvar? (Seriös fråga).Någon stackare som slintit med mejseln när hen förgäves försökt skruva upp skruvarna...![]()
Nej de används! När urverket monteras och boetten skruvas ihop. Glaset hålls på plats med dem. Skön titt här:Är det fejk skruvar? (Seriös fråga).
Puh. Gillar designen och vart lite orolig.Nej de används! När urverket monteras och boetten skruvas ihop. Glaset hålls på plats med dem. Skön titt här:
Reservationspris`?"mitt pris 109 000"
http://www.tradera.com/item/190120/247103675/rolex-116718-gmt-master-ii
Vad missar jag?
Tycker inte denna ser helt kosher ut alls. Vad säger expertisen?
http://www.tradera.com/item/1917/247052672/omega-speedmaster-broad-arrow-blue-dial-automatic-
Ne. Står inget om det. Om det inte är något som är tokigt känns det som att någon kan fyndaReservationspris`?
Verkar för bra för att vara sant? Kliar llte i fingrarna...Ne. Står inget om det. Om det inte är något som är tokigt känns det som att någon kan fynda![]()
"Så fort jag fått pengarna på mitt konto skickar jag klockan"..Verkar för bra för att vara sant? Kliar llte i fingrarna...
Ne. Står inget om det. Om det inte är något som är tokigt känns det som att någon kan fynda![]()
Gjorde en bildsök på bilden där klockan ligger på en plånbok, verkar vara någon annans bild...
Day-date märkt tavla ocksåBra att klockan är i ett toppskick, synd att det smugit sig in ett "Day-Date" och ett "Quartz" på urtavlan...
![]()
Var är GMT visaren dååååå? Fake
Tokig vet jag inte men ganska häftig väggklocka![]()
Ser inte ut att vara nån som helst förstoring från datumbubblan heller.Day-date märkt tavla ocksåför att inte tala om den räfflade ringen
Yes min bild. Var det någon som trodde att klockan var fake??
Nej men jag tror den fanns i en annons om jag inte missförstod helt!
Det var en Pavel som sålde den på Tradera men hans användare är borttagen nuHaha jaha okej, länka gärna om du har möjlighet![]()
Hahahaha, den där tar priset...Aldrig använd, bilden säger något annat!
![]()
Nu kan ju såklart säljaren tvärljuga, naturligtvis. Men jag tycker att "aldrig använd" inte är det samma som "aldrig buren". Annars skulle väl alla klockor hos AD vara begagnade, om någon nånsin provat dom på handleden.Aldrig använd, bilden säger något annat!
![]()
Visst men man kanske inte ska ta ett wrist shot och skriva aldrig använd!Nu kan ju såklart säljaren tvärljuga, naturligtvis. Men jag tycker att "aldrig använd" inte är det samma som "aldrig buren". Annars skulle väl alla klockor hos AD vara begagnade, om någon nånsin provat dom på handleden.
Kan nog finnas flera skäl, behöver inte vara något kriminellt. Själv så ägde jag 2st 116613lb tidigare i höstas då jag klippte en begagnad på blocket medans jag blev otåligt väntade på att mitt nya exemplar från Rob skulle anlända. Nu flippade jag iofs. den begagnade och behöll den nya...Varför köper man en klocka och sen säljer den en vecka senare? Kan ju vara pengatvätt men tänker att det inte är det eftersom han vill byta.
![]()
Hur fan kan de släppa igenom det där? Imponerande...Den här tar nog priset, ganska tydligt att rollarna är feeejkhttp://m.blocket.se/goteborg/2_styck_kanon_fina_klockor_64316500.htm