Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, klockren annons.Vad menas med går som en rolex och kan jämföras med en Breitling?
Man blir ju verkligen sugen på en ingersoll när man läser annonsen.Haha, klockren annons.
Ja det vet nog bara annonsören =), priset kan också bli 3000kr billigare vid en smidig överenskommelse, borde ju bli 0kr då va? =)Vad menas med går som en rolex och kan jämföras med en Breitling?
Haha! Tänk vilken skillnad ett kommatecken kan göraJa det vet nog bara annonsören =), priset kan också bli 3000kr billigare vid en smidig överenskommelse, borde ju bli 0kr då va? =)
HahaHaha! Tänk vilken skillnad ett kommatecken kan göra
Renommésnyltning de luxeVad menas med går som en rolex och kan jämföras med en Breitling?
En av den mest olyckliga felkommateringen.Haha! Tänk vilken skillnad ett kommatecken kan göra
Fina grejer, skeleton och allt!
Kvalitetsklocka till inköpspris om någon är sugen!
Spinner vidare, den enda särskrivningen som är okej:En av den mest olyckliga felkommateringen.
"Benådas ej, avrättas." Skulle egentligen vara "Benådas, ej avrättas."
På tal om kommatecken.
Inte mycket att fundera på, den har ju glasbaksida och allt!
jag slår nog till. Han säger ju att denhär äkta
Helt rätt, bara kör!
jag slår nog till. Han säger ju att den är äkta
ja jag har messat honom. vilket kap!! ingen tråkig vanlig baksida för mig inteInte mycket att fundera på, den har ju glasbaksida och allt!
Kitsch är bara förnamnet. Läbbigt!!Årets fynd?
Ser ut som något som någon har kluddat ihop på bildlektionen.
The Oxford commaEn av den mest olyckliga felkommateringen.
"Benådas ej, avrättas." Skulle egentligen vara "Benådas, ej avrättas."
På tal om kommatecken.
Haha!The Oxford comma
Haha skulle precis lägga upp. Tvärfejk
Var precis också på väg upp med den! Fantastisk klocka och annons.Haha skulle precis lägga upp. Tvärfejk
Jo brukar kosta runt 90-110k beggadeHar dålig koll på VC, men är inte detta ganska billigt? Något jag missar?
http://www.blocket.se/uppsala/Vacheron_Constantin_65744315.htm?ca=12&w=3
Då var det alltså för bra för att vara santJo brukar kosta runt 90-110k beggade
Bilderna tagna från nätet även om det har klippts lite i dem. Jag svarade på annonsen mest för att se nästa steg men har inte hört något ännu. Kan posta här om jag får svar.Då var det alltså för bra för att vara sant