Enligt annons, 38mm
Ah, sant...
Tänkte att det kanske var mätt med kronan eller något. Men rimligtvis borde han ha fått det rätt - eftersom han ändå verkade hyggligt klockintresserad.
Billigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt annons, 38mm
Hur som helst så är det fel till en
Det handla sig om en Sky Dweller Box,Ingen aning, tagga om du vet.
Ta chansen nu, innan det är för sent!
Midsize bör vara 36mm?
Enligt annons, 38mm
Nu tycker jag faktiskt att RL har gjort ett par rätt fräcka klockor men att dessa skulle vara från RL, det går jag bara inte med på då det här är ett helt annat märke.
Bör väl rimligtvis vara på det sättet!Funderade lite på storleken. Gjordes modellen i 38mm 1992? Kan det inte vara så att den är en midsize på 36mm men att han mätte den till 38mm med kronan? Jag kan mycket väl vara fel ute, men bara en tanke.
Man mäter aldrig över kronan man mäter från kl 8 till 2Funderade lite på storleken. Gjordes modellen i 38mm 1992? Kan det inte vara så att den är en midsize på 36mm men att han mätte den till 38mm med kronan? Jag kan mycket väl vara fel ute, men bara en tanke.
Tycker alltid att man mäter kl 10 till 4Man mäter aldrig över kronan man mäter från kl 8 till 2
Var det du som plockade hem Tudorn?Den är helt legit, och klockorna är borta.
Nää.Var det du som plockade hem Tudorn?
I see.
Köpte du den?
Wish I did. Så, nope!Köpte du den?
Den kom först ut runt 06 på morgonen på en lokal Facebook köp/sälj-sida som min fru hänger på, så hon väckte mig entusiastiskt och frågade om jag ville kolla på dom. Hon bad säljaren kontakta mig, vilket han gjorde, och undrade om jag var intresserad. Kollade upp säljaren och svarade sen glatt, tänkte att äntligen ska solen skina lite på mig!Wish I did. Så, nope!
Nä, låter som att det kan ha blivit budgivning. Nåväl, nästa gång!Den kom först ut runt 06 på morgonen på en lokal Facebook köp/sälj-sida som min fru hänger på, så hon väckte mig entusiastiskt och frågade om jag ville kolla på dom. Hon bad säljaren kontakta mig, vilket han gjorde, och undrade om jag var intresserad. Kollade upp säljaren och svarade sen glatt, tänkte att äntligen ska solen skina lite på mig!
Sen hörde jag inget på någon timme, då fick jag mess; "Hej Philip, den gick jättefort under förmiddagen. Sedan annonsen kom ut på blocket har jag blivit totalt nerringd".
Fan... Jag kände mig så säker på att den enbart var ute på lokala sidan, tänkte att man lägger den där Innan man kör ut den på Blocket.
Jaja! Bra för säljaren, jag vågar nog satsa en krona eller två på att den inte såldes för 14k.
Dessutom har säljaren inte sett några andra till salu på Tradera! Shit, det är årets kap!!Glaset är ju 100% repfritt och några på YouTube säger att den kommer vara värd 3500-5000 USD om 5 år, finns det någon anledning att tveka? Jag säger KÖP
Hade natobandet följt med hade jag köpt klockan bums!
Drar in den som skärmdump så inte Spencer kommer in och skäller på oss igen.
Vilken jäkla tomte. Någon borde trolla honom.Drar in den som skärmdump så inte Spencer kommer in och skäller på oss igen.
Vilken jäkla tomte. Någon borde trolla honom.
Med tanke på priset så högst troligtFör bra för att vara sant?
Sugen?Med tanke på priset så högst troligt
Är du helt hundra på det där med 30-talet?Jag gillar vintage Certina och nu har jag chans att skaffa mig en riktigt gammal Blue Ribbon! Lite dålig koll på åldern där!
Bild 1 av 1
Certina, blue Ribbon armbandsklocka
3 000:-
INLAGD Idag 18:30
PLATS Lomma , Skåne, 23441
Armbandsklocka troligen från 30 talet säljes för 3000kr eller bud.