Det var min spontana tanke också...Haha, safe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var min spontana tanke också...Haha, safe...
Rätt sjukt att en pantbank tar in en rätt uppenbart stulen klocka? Häleri?Bortpolerat serienummer...
Borde väl vara olagligt att sälja?Rätt sjukt att en pantbank tar in en rätt uppenbart stulen klocka? Häleri?
Absolut! Svårt att bevisa att den är stulen kanske? Finns serienr innanför boettlocket också på breitling?Borde väl vara olagligt att sälja?
Borde väl vara olagligt att sälja?
Tråden startades kl 04:34 i morse.Såg att inlägget var från februari, hemskt, vågar man handla fler finklockor på Tradera, undrar om han lyckades i sitt uppsåt?
Hahahahahahahaha Tror du han kan trolla fram en 5711:a för de som vill slippa köa?
"Ring och meddela vad ni behöver"
Läckert, passa på nu!!!
Prova och återkoppla till mig efteråt så jag vet om det funkar!!Hahahahahahahaha Tror du han kan trolla fram en 5711:a för de som vill slippa köa?
"Ring och meddela vad ni behöver"
Läckert, passa på nu!!!
Kanske det kanske...Prova och återkoppla till mig efteråt så jag vet om det funkar!!
Varför skulle han inte kunna skaffa fram en 5711?Hahahahahahahaha Tror du han kan trolla fram en 5711:a för de som vill slippa köa?
Vet inte riktigt, drog bara till med en av de klockor som har en lång kö och försökte vara lite lustigVarför skulle han inte kunna skaffa fram en 5711?
Lång kö via ad absolut, men inget problem att köpa av en gråhandlare imorgon, sen blir ju priset inte så bra oftast men ändå!Vet inte riktigt, drog bara till med en av de klockor som har en lång kö och försökte vara lite lustig
Tradera lär ju ta bort den annonsen snarast.Vissa skäms inte för sig....
Vissa skäms inte för sig....
Jo tror en bebis hade fattat att man inte säljer en genuin panerai för 1k
Tror du inte det!?Jo tror en bebis hade fattat att man inte säljer en genuin panerai för 1k
Undra ifall diamanterna är äkta iafVissa skäms inte för sig....
Ring Kaplans och säg åt dem att skicka den på destruktion till Helsingborg! Det här är verkligen inte okej!
Hahaha men va? Måste ju vara ett skämt.. 28k för en fake Rolex?!
Tydligen är det solitt 18k guld så det är väl guldvärdet(och diamanterna) som sätter priset...Ring Kaplans och säg åt dem att skicka den på destruktion till Helsingborg! Det här är verkligen inte okej!
Fortfarande skabbigt med tanke på de lagar som finns gällande att sälja förfalskningar...Tydligen är det solitt 18k guld så det är väl guldvärdet som sätter priset...
Ja, om resonemanget är att den har ett värde för att den är av guld så måste ju samma resonemang gälla alla fejk - den har ett värde för att den visar tiden. Skämmes, kaplans!Fortfarande skabbigt med tanke på de lagar som finns gällande att sälja förfalskningar...
Bra tanke där! Hoppas verkligen att de drar tillbaka den där och smälter ner den till råmetall och säljer den på det viset iställetJa, om resonemanget är att den har ett värde för att den är av guld så måste ju samma resonemang gälla alla fejk - den har ett värde för att den visar tiden. Skämmes, kaplans!