Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fyndläge??
Min fru hade en kommentar till dålig stämning när nån frågar vad klockan är: Det beror på sällskapet!Dålig stämning när någon frågar vad klockan är.
Min fru hade en kommentar till dålig stämning när nån frågar vad klockan är: Det beror på sällskapet!
Reagerade också på epitetet Ny. 9 år hos nuvarande ägare. Sen var ju bilderna inte världens tydligaste direkt heheNy klocka. 9 år gammal, minst två ägare, ingen box eller papper, och i så dåligt skick att servicen kostade 48k.
Det är annonsen som är ny, inte klockan, eller...Reagerade också på epitetet Ny. 9 år hos nuvarande ägare. Sen var ju bilderna inte världens tydligaste direkt hehe
Skulle gärna se det där kvittot alltså
Var det inte omöjligt att radera inlägg tidigare när någon ville det? Kan man bli avstängd också? ;-)Som vanligt finns det herrar som struntar i reglerna för tråden, alltid posta skärmdump! ALLTID!
Nu har jag fått radera ett antal inlägg.
Skärpning!
Var det inte omöjligt att radera inlägg tidigare när någon ville det? Kan man bli avstängd också?
@jarrebarre99 vad står signaturen "B.K" för när du annonserar? Burger king? Blocket king?
Kan du inte kontakta honom och fråga hur kronografen fungerar och passa på att fråga om länken är i äkta silver!
Länk till annons:
http://m.blocket.se/Goteborg/Rolex_68333989.htm?aw=1
Wow! Min farfar berättade alltid anekdoter från det glada 70-talet och om hur de åkte ner till Gislaved för att besöka det fantastiska "Fäbokörka"!Du är ngt på spåren @JLW , BK är en akronym som började användas flitigt på mitten av 70-talet när jag drev glädjehus i Gislaved. Redan på den tiden hade jag ett internationellt anslag och kallades helt enkelt för Brothel King som snart blev just BK, det har hängt med sedan dess.
Wow! Min farfar berättade alltid anekdoter från det glada 70-talet och om hur de åkte ner till Gislaved för att besöka det fantastiska "Fäbokörka"!
Tydligen många namnkunniga som flängde runt där. Minns nån gång då han berättade om hur han satt i en stor röd lädersoffa tillsammans med Ulf Lundell, Cornelis Vreeswijk, Olof Palme och Ted Gärdestad och delade på en "egenrullad cigarette". Farfar va min idol! Världen är bra liten
Hade inte han en "vulvarosa" Rolls Silver Cloud? Tänk om man varit med då. Vilka tider!Glöm för all del inte Lennart Geijer, det var ju alltid han och Doris Hopp som drog med resten av gänget från huvudstaden.
//BK
Åkte Lennart Geijer Rolls?!Hade inte han en "vulvarosa" Rolls Silver Cloud? Tänk om man varit med då. Vilka tider!
@jarrebarre99 vad står signaturen "B.K" för när du annonserar? Burger king? Blocket king?
Kan du inte kontakta honom och fråga hur kronografen fungerar och passa på att fråga om länken är i äkta silver!
Länk till annons:
Måste vara en skröna.. Tänk Juholt i baksätet på en Rolls! Vilken vägvisare...Näppeligen! @JLW
Länk till annons:
Ren underhållning de där FB grupperna! Riktigt dåliga proportioner och subdials på den därSåg på en klockgrupp på facebook när någon skrivit på annonsen ifall han kunde skicka fler bilder, han fick svaret liknande såhär: "Jag säljer en klocka för 12000, orkar inte lägga energi på att ta massa bilder då". Då känns det som att den absolut ät legit.
Vad sökte du på?Hmmm, någon som har hört talas om detta märke? Tyskkvalite kanske?
Hitler?Vad sökte du på?
Ser onekligen ut så. Riktigt konstigt.Är tavlan sned?
Notera datumet dessutom..Ser onekligen ut så. Riktigt konstigt.
"Urverket fungerar felfritt förutom datum märkningen"Notera datumet dessutom..
i värsta fall avslagna tavelpelare om den har åkt i backen, synd då det är en snygg tavla i den"Urverket fungerar felfritt förutom datum märkningen"
Ok...